sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Cadoul de Crăciun - Concurs

Salutare tuturor,

Sărbătorile de iarnă sunt aproape și m-am gândit ca, pentru două dintre voi, să fiu ajutorul Moșului și să vă trimit un cadou!


Concursul se desfășoară simultan pe canalul meu de YouTube --> https://www.youtube.com/chicinquest și pe pagina mea de Facebook --> https://www.facebook.com/ChicInquest/ !
Vă puteți înscrie la ambele concursuri, dar de câștigat veți câștiga într-un singur loc!

Pentru YouTube regulile sunt:

1. Sa fiti abonate canalului meu de YouTube ,
2. Like & share videoclipului în care anunț concursul,
3. Sa-mi spuneti in zona de comentarii a videoclipului ce cadou va doriti de Craciun sau ce cadou vreti sa oferiti, sau sa-mi povestiti o amintire legata de aceasta perioada a anului,
4. Sa aveti minim 18 ani sau acordul parintilor in cazul in care sunteti minore.
Concursul este deschis de azi, 26 noiembrie ora 9:00, pana duminica, 4 decembrie ora 23:59!
Luni, 5 decembrie aleg castigatoarea iar marti, 6 decembrie, public pe Youtube videoclipul cu extragerea si anunt castigatoare.


Pentru Facebook regulile sunt:
1. Să dați like paginii mele de Facebook,
2. Sa dați like & share public post-ului care anunta concursul,
3. Sa aveti minim 18 ani sau acordul parintilor in cazul in care sunteti minore.
Concursul este deschis de azi, 26 noiembrie ora 9:00, pana duminica, 4 decembrie ora 23:59!
Luni, 5 decembrie aleg castigatoarea iar marti, 6 decembrie, voi publica numele castigatoarei!


Cadoul conține următoarele produse:
- un ruj de la Rimmel London - The only 1 matte în nuanța 810
- un creion de buze Essence nr 08 Red Blush
- un lac de unghii OPI din colectia Washington Dc în nuanța Squeaker of the house
- o cremă de mâini Victoria Silk Touch cu scorțișoară
- un glob metalic
- un felinar cu Mos Crăciun
- o cană cu imprimeu de sărbători
- si o carte de Rodica Ojog Brașoveanu - Apel din necunoscut


Mult succes tuturor!




Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.



Un comentariu: