marți, 29 noiembrie 2016

Idei de cadouri pentru sărbatorile de iarnă

Salutare tuturor,


Sărbătorile de iarnă sunt destul de aproape, iar eu am început deja să mă gândesc la cadourile de Moș Nicolae sau de Crăciun pe care vreau să le dăruiesc celor dragi! Am tot umblat prin magazine și mi-au venit câteva idei, așa că m-am decis să le împart cu voi, în cazul în care aveți nevoie de inspirație!

M-am uitat puțin la cărți și am găsit câteva interesante, numai bune de făcut cadou.
Toată lumea cred că a auzit de Salvador Dali și de minunatele sale picturi dar, Chipuri ascunse este singurul roman scris de artist și, chiar dacă nu am citit această carte (încă), prezentarea sa îmi stârnește curiozitatea!
Poveștile Peleșului este o altfel de carte, bună de răsfoit în momentele în care ne simțim nostagici după vremurile demult apuse, vremuri ce încă ne fascinează prin istoria dramatică, dar plină de farmec și stil! Și tot în această zonă se situează și Mesele de odinioară.
Dacă știți pe cineva care iubește moda și design-ul vestimentar, sigur o să-i facă plăcere să primească The Little Book of Chanel, Vintage Fashion sau, poate, The Little Book of Prada.


Dacă ar fi să vorbim despre beauty & makeup... nu cred că aș termina lista nici până la Crăciun. În această perioadă găsim peste tot fel și fel de pachete / cutii cadou, cu un conținut divers.
Multe brand-uri scot pe piață, în perioada sărbătorilor, pachete cadou foarte bune, din toate punctele de vedere și am să menționez câteva (lista rămâne, evident, deschisă)!


Seturile de Crăciun de la Too Faced sunt mereu la un preț bun, având în vedere conținutul lor! Dacă în mod normal o paletă cu farduri costă 207 lei, aceste seturi conțin farduri pentru ochi, blush, bronzer și variantele mini ale celor mai bine vândute produse ale lor, la prețuri între 212 lei, pentru trusa Grande Hotel Cafe și 259 lei pentru trusa The Chocolatier.


Pudra iluminatoare de la The Balm, MaryLouManizer este un must have în trusa de make-up dar, în această perioadă găsim o paletă specială, cu toate cele trei iluminatoare din această gamă. The Manizer Sister este o paletă superbă și un cadou minunat!


La eMag (și nu numai) găsiți foarte multe seturi cadou, multe dintre ele beneficiind chiar de reduceri! Am să enumăr câteva:
- Pachet Promo Rimmel London, conține 6 produse ce te vor ajuta să realizezi un machiaj complet.
- Pachet Promo Bourjois, conține o mascara, un lac de unghii și un ruj lichid ultra rezistent.
- Pachet Promo OPI, conține patru lacuri de unghii a câte 15 ml fiecare, nuanțele sunt variate, iar prețul pachetului este foarte bun!
- Pachet Promo Sally Hansen, conține 3 lacuri de unghii a câte 14,7 ml fiecare, culorile sunt variate și prețul atrăgător.


Cei de la TopLine au foarte multe promoții, trebuie doar să intrați pe site-ul lor și să căutați produsele preferate! Sigur o să găsiți ceva pe placul vostru sau potrivit pentru cei dragi!


Iar în ceea ce privește parfumurile, majoritatea vin în această perioadă în cutie cadou, alături de diverse produse, iar prețul pachetului este prețul parfumului (în funcție de gramajul său). De obicei primiți în plus o cremă, un gel de duș sau un portfard, plus o cutie frumoasă:
- Lancome - La vie est belle sau varianta aceasta
- Cacharel - Amor Amor
- Tom Ford - Noir pour femme
- Yves Saint Laurent - Black Opium sau varianta aceasta


Alte cadouri potrivite ar fi peria de păr Tangle Teezer, un burețel pentru makeup Beauty Blender, un set cu creme de mâini de la Tony Moly. La Yves Rocher găsiți foarte multe seturi cadou, trebuie doar să vă decideți asupra aromei, pentru că toate miros minunat!


Un cadou frumos și potrivit cu vremea de afară sunt eșarfele / fularele sau mânușile! Am văzut eșarfe groase și destul de frumoase la H&M, iar aceste mânuși din lână par foarte călduroase.


Un alt cadou inspirat și inedit ar fi un voucher cadou la cursurile Fundației Calea Victoriei. Cursurile lor sunt variate, din mai toate domeniile și extrem de interesante! Eu am fost la câteva și am rămas încântată de atmosfera de acolo, de profesionalismul și înalta pregătire a lectorilor de la Fundație!
Dacă iubiți cafeaua și ceaiurile și vreți să oferiți un cadou în această zonă, vă recomand să aruncați o privire pe site-ul Delicatese Florescu și vă asigur că vă veți îndrăgosti de cafeaua lor minunată și de dulciurile pe care ei le comercializează!
Jocuri extrem de interesante găsiți la Profesor Puzzle! Au un stand în Afi Palace Cotroceni, București, la etajul 1 și puteți încerca acolo jocurile lor. Eu m-am jucat puțin cu ele și m-au fascinat!
Mie îmi plac foarte mult plantele de apartament dar, uneori, sunt destul de greu de întreținut! Dar am descoperit plantele aeriene, și se găsesc pe foarte multe site-uri --> http://tillandsia.ro/, http://www.plantecadou.ro/, https://www.aerium.ro/ <-- și par să fie un cadou perfect, chiar și pentru sărbători! Nu am una, încă, dar am să-i scriu  Moșului, poate, poate îmi pune una sub brad!


Idei sunt multe, acestea sunt doar câteva pentru a vă inspira! Oferte sunt multe, în mai toate magazinele, trebuie doar să avem grijă de unde cumpărăm și mai ales ce!
Dacă nu sunteți adeptele seturilor gata făcute în magazin, vă las mai jos un video în care vă arăt cum puteți împacheta cadourile acasă!


V-am pupat!


Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu