sâmbătă, 18 iunie 2016

Too Faced - Sweet Peach : Review & Demo

Salutare tuturor,


A sosit momentul să vă spun care sunt impresiile mele despre noua paletă de la Too Faced Cosmetics - Sweet Peach! Vreau să vă spun de la bun început că este o paletă în ediție limitată, așa că daca se află pe lista de cumpărături ar fi cazul să vă grăbiți!
Paleta se poate găsi în magazinele Sephora și mă bucur să constat că stocul online a fost reactualizat (pentru că la momentul la care am filmat videoclipul paleta era out of stock).
Acum vă las să urmăriți videoclipul:



În concluzie pot spune că această paletă îmi place foarte mult, fardurile sunt de o calitate foarte bună, se lucrează ușor cu ele și sunt foarte pigmentate!
Textura lor este una ușor cremoasă, nu se strâng pe pleoape chiar dacă au trecut multe ore de la aplicarea fardurilor și nu lasă reziduu în zona de sub ochi.
Această paletă este un produs de make-up parfumat, are un miros dulce, a piersică, așa că dacă nu vă plac produsele parfumate ar fi mai bine să testați produsul în magazin!

Aș vrea să-mi spuneți în zona de comentarii dacă vă place această paletă, dacă o aveți sau dacă vreți să o cumpărați sau, din contră, poate nu vă place și atunci aș vrea să știu de ce!
V-am pupat!

Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu