marți, 21 iunie 2016

Ce am în geantă!?

Salutare tuturor,

Încep prin a vă spune că mie îmi plac mult videoclipurile de acest gen ”What's in my bag?!” / ”Ce am în geantă?!” , așa că m-am decis să filmez și eu unul, mai ales că de curând mi-am schimbat geanta!
Vă invint să urmăriți videoclipul, după care am să vă las o listă cu produsele menționate în video
, în cazul în care sunteți curioase de unde le puteți achiziționa!



Ambele genți pe care vi le arăt în videoclip sunt de la Zara! Cea neagră face parte dintr-o colecție mai veche (2013-2014), iar cea nouă face parte din colecția curentă și o puteți găsi aici: http://www.zara.com/ro/en/woman/bags/hand-bags/city-bag-with-charm-detail-c358020p3153808.html.

Produsele de make-up menționate sunt:
- creion de buze de la Rimmel London nr 014 și nr 010
- pudra de la The Balm - Sexy Mama
- balsamul de buze Carmex
- mini-mascara de la Too Faced - Better than sex
- mini-mascara Clarins 
- creion de buze de la Max Factor

În video v-am spus că folosesc o aplicație pentru mobil unde îmi păstrez toate cardurile de fidelitate din magazine / farmacii, iar aplicația menționată este Virtual Cards.
Cam acesta este conținutul genții mele, anumite produse sunt în permanență în geantă, fie că este una de seară sau una de zi. Caut în general produse compacte sau diverse soluții de organizare a genții astfel încât să nu-mi îngreunez inutil geanta cu un portfard prea mare sau un portofel de dimensiuni prea mari pentru nevoile mele.

Aștept în zona de comentarii impresiile, sugestiile sau / și întrebările voastre, iar până data viitoare, v-am pupat!
Bye-Bye!

Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu