marți, 14 iunie 2016

Tag! Cum ma machiam la 15 ani?!

Salutare tuturor,

Pentru azi m-am gândit să filmez un tag-video! Este o provocare lansată de Rox-AneBeautyMakeup
și ne propune să recreăm machiajul pe care îl purtam la 15 ani!
Când am văzut videoclipul ei am zis că vreau să-l fac și eu, chiar dacă a trecut multă vreme de atunci!
Și pot spune că m-am amuzat foarte mult și mi-a făcut plăcere să-mi amintesc de vreme adolescenței!
Videoclipul meu îl puteți urmări aici:
După cum ați și văzut, la 15 ani nu mă machiam foarte mult și oricum make-up era ceva ocazional și în nici un caz la școală!
Pentru a recrea machiajul pe care îl purtam în acea vreme am folosit următoarele:
- pudra de la Rimmel London - Stay matte
- fard de pleoape de la LA Splash Cosmetics (nu am găsit pe site-ul lor produsul pe care eu l-am folosit, eu am primit acel fard cadou acum câțiva ani)
- mascara Maybelline - Volum' Express Curved Brush
- iar pe buze am folosit un gloss de la Essence - Gloss XXXL Shine
- pentru aplicarea machiajului am folosit doua pensule de la Real Techniques - Multi task brush și Base shadow brush.

Ca de fiecare dată aș vrea să-mi lăsați impresiile voastre în zona de comentarii, să-mi spuneți cum vă machiați voi la 15 ani, eventual link către un videoclip, în cazul în care ați făcut deja acest tag-video!

V-am pupat!


Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu