sâmbătă, 11 iunie 2016

Summer beauty haul / Produse recent achiziționate pentru sezonul estival

Salutare tuturor,

A venit vara și odată cu ea vremea caldă, zilele de plajă și plimbări! Dar, pentru a mă bucura în siguranță de razele soarelui, folosesc o gamă largă de produse care conține factor de protecție solară, creme hidratante pentru după expunerea la soare, apă termală și multe, multe altele!
Înainte de a vă spune de unde mi-am achiziționat produsele vă invit să urmăriți videoclipul:


Primul produs menționate este gelul de duș de la Nivea! Găsiți aceste geluri de duș peste tot, mie îmi plac foarte mult și nu-mi lipsesc niciodată din baie!
La Kaufland am găsit un pachet promoțional de la Dove Pure Care Dry Oil și pentru că le-am mai folosit și îmi plac foarte mult, iar prețul a fost unul foarte bun, le-am făcut și lor loc în acest haul!
Mi-am luat și o spumă de păr, special concepută pentru părul creț, de la Schwarzkopf - Taft curl mousse. Este prima dată când o folosesc pe aceasta, dar am folosit alte produse Taft și m-am înțeles destul de bine cu ele!
Mi-am luat și un ulei pentru vârfuri, de data aceasta am zis să-l refolosesc pe cel de la Pantene! Îmi plac destul de mult produsele Pantene și de fiecare dată au funcționat pentru mine.
Deși este vară folosesc creme pentru corp, iar produsul meu preferat pentru anotimpul cald este laptele de corp de la Sephora, pentru că are o textură ușoară, fluidă, care nu lasă urme grase  și pătrunde repede în piele!
Pentru a-mi proteja pielea corpului de razele ultraviolete folosesc un spray de la Nivea și îmi place în primul rând pentru că își face treaba foarte bine (le folosesc de câțiva ani și pielea mea este ok), dar și pentru că vine sub formă de spray și este ușor de aplicat / reaplicat! Folosesc acest produs doar în oraș, dacă mă duc la plajă aplic o cremă cu un factor de protecție mai mare!
După expunerea la soare (o folosesc în fiecare zi de vară, după ce am intrat în contact cu ultravioletele) folosesc o cremă de la La Roche Posay - Posthelios. Acest gel reparator este preferatul meu, îl folosesc de câțiva ani și-mi place pentru că îmi lasă pielea catifelată și hidratată. Intră rapid în piele, fără să lase reziduu gras la suprafață și are un miros delicat!
Pentru ten mi-am luat crema pentru protecție solară de la Bioderma - Spot SPF 50+, îmi place pentru că este recomandată pentru pielea hiperpigmentată și am așteptări mari în ceea ce privește eficacitatea acestui produs. Este prima dată când îl folosesc și probabil că într-un articol viitor cu produse terminate am să vă spun impresiile mele despre această cremă.
Tot pentru ten mi-am luat de la Avene crema pentru protecție solară din gama Cleanance Solaire. Este un produs recomandat persoanelor cu tenul mixt / gras și plănuiesc să folosesc această cremă în zilele ploioase sau dacă ies din casă mai spre seară! Are factor de protecție 30.
Folosesc mai mereu apa termală, dar mai ales vara pentru că este extrem de răcoritoare! Deși favorita mea este cea de la Avene, de această dată m-am decis să încerc apa minerală naturală de la Elmiplant. Sper să-i placă tenului meu acest produs și atunci când am să-l termin vă voi spune impresiile mele.
Deși nu sunt o împătimită a genelor false, îmi place să le folosesc la ocazii speciale și, având în vedere că la finalul acestei luni mă duc la o nuntă, m-am decis să-mi cumpăr de la Douglas - Ardell Natural Lashes 120 Demi Black, împreună cu adezivul tot de la Ardell. Promit să filmez un tutorial în care voi folosi aceste gene false!
Mi-am luat și un tuș de ochi; un produs nou apărut la Sephora - Fingertip eyeliner pe care l-am folosit deja într-un video și da, îmi place, rezistă bine la ochi și se aplică relativ ușor.
Mi-am luat și un ser, tot de la Sephora - Clarifying booster, pe care momentan îl testez în vederea realizării unui review. Asa că, mai multe informații, în curând!
Deși de obicei folosesc doar mască pe bază de pudră de argilă, m-am gândit să încerc ceva nou, așa că mi-am luat această mască purificatoare de la Sephora. Se potrivește tipului meu de ten și o să vă țin la curent în ceea ce privește eficacitatea produsului.
Și ultimul produs achiziționat este paleta cu farduri de la Too Faced - Sweet Peach (se găsește la Sephora)! Îmi place mult această paletă, are culori extrem de drăguțe și în curând o să filmez un make-up tutorial în care am să o folosesc!

Cam acestea au fost produsele recent achiziționate și as vrea să-mi spuneți în zona de comentarii părerile voastre despre aceste produse (dacă le-ați folosit deja) sau care sunt produsele la care voi apelați vara!
V-am pupat!




Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu