marți, 10 mai 2016

Wedding tag! Întrebări și răspunsuri despre nunta mea!

Salutare tuturor,

Pentru că de curând am sărbătorit patru ani de căsătorie și pentru că sezonul nunților este deschis, m-am gândit să fac un tag-video în care să vă povestesc pe scurt despre cum a decurs evenimentul meu!



În videoclip v-am promis că aici o să vă arăt mai multe fotografii și că o să vă las informații despre locația aleasă, despre flori și celelalte servicii la care am apelat!
Dar mai întâi, videoclipul:

Iar întrebările acestui tag-video sunt:

1. Cat timp a trecut de la logodna pana la nunta?
2. Ce tip de locatie ai ales pentru nunta?
3. Weeding planner sau ti-ai organizat singura nunta?
4. Casatorie civila sau religioasa?
5. Ce culori ai ales pentru nunta?
6. V-ati vazut inainte de ziua cea mare?
7. Fotograf sau cameraman?
8. Ce tip de transport ati folosit pentru mire / mireasa?
9. Cum a fost rochia ta?
10. Descrie buchetul tau!
11. Pe ce melodie ati dansat?
12. Formatie sau dj?
13. Descrie tortul avut!
14. A mers totul precum ai fi vrut?
15. Unde ati plecat in luna de miere?
16. Care a fost cel mai frumos si cel mai neplacut moment al nuntii?


Locația pe care am ales-o a fost restaurantul McMoni's din București! Au foarte multe saloane pentru evenimente, iar noi am ales salonul Nicolae Iorga pentru că este foarte spațios și încăpător!

Salonul a fost bine aerisit, destul de spațios și s-a  putut dansa în voie, fără ca lumea să se înghesuie, iar la mese s-a stat destul de comod!

Culorile alese pentru decorarea salonului au  fost neutre, ivory cu unele accente de mov și  liliachiu! În aranjamentele florale am ales flori mov, iar cartonașele de pe mese au fost din hârtie cartonată lila!


Am făcut și cununia civilă și pe cea religioasă, dar în zile diferite! Cununia civilă nu a fost un eveniment prea pretențios, deoarece accentul l-am pus pe cununia religioasă și petrecerea ce a urmat!

Nu am avut o limuzină închiriată și nici un altfel de transport, ne-am folosit de mașinile pe care le-am avut! Ne-ar fi plăcut să închiriem o mașină de epocă, dar deoarece cununia religioasă nu a avut loc în București ne-am gândit că ar fi fost prea costisitor și prea multă bătaie de cap, așa că am renunțat la idee!


Rochia de mireasă şi voalul mi le-am achiziţionat de la magazinul Pronovias din Bucureşti. Rochia a fost un model clasic, în formă de A, cu trenă, din dantelă. Voalul a fost unul simplu, fără broderii sau alte aplicații.
Personalul magazinului a fost foarte amabil şi m-a ajutat să găsesc rochia perfectă pentru mine!
Modelul rochiei s-a numit Fresno.
Am adorat-o, boleroul mi s-a părut un detaliu chiar de efect şi m-am simţit foarte bine în rochia mea!
De aranjamentele florale şi buchet s-a ocupat florăria Vanda! Evenimentul fiind în aprilie am folosit flori de primăvară: lalele, frezii şi bujori.
Florile au rezistat foarte bine, iar de mirosit au mirosit superb!


În luna de miere am plecat undeva în august! Ne-am alcătuit singuri un traseu prin Europa, după cum urmează: prima oprire a fost în Brno, Republica Cehă; apoi ne-am oprit în Berlin şi Hamburg. Hamburg este un oraş superb, nouă ne-a plăcut mai mult decât Berlinul.
Vacanța noastră a continuat în Amsterdam, Bruges, Luxembourg şi Milano. Cea mai frumoasă locație - şi amândoi am fost de acord - a fost Luxembourgul! Avem multe amintiri plăcute şi o groază de fotografii!

Pe final am să menționez şi salonul de beauty care s-a ocupat de make-up şi părul meu, mai exact salonul Free-Style din Slobozia, iar formaţia Balada ne-a ținut pe ringul de dans toată noaptea! Au cântat superb şi am fost extrem de mulțumiți de alegerea noastră. Pentru ca dansul nostru să iasă perfect am apelat la un instructor de dans, pe care îl puteți găsi aici --> https://www.facebook.com/brics.andrei .
Cât despre cameraman și fotograf, noi am apelat la Cristian Boca și, dacă vreți să vedeți un mic preview al nunții mele,  o puteți face aici --> https://videocristi.wordpress.com/2012/05/28/georgiana-mihai-28-aprilie-2012-bucuresti-slobozia/ și veți înțelege că nu exagerez cu nimic atunci când spun că a făcut o treabă excelentă!



Sunt curioasă să ştiu cum a fost evenimentul vostru și pe unde ați plecat în luna de miere, aşa că vreau să-mi povestiţi în secțiunea de comentarii detaliile nunţii voastre.
Iar dacă aveți întrebări sau curiozități am să vă răspund cu mare drag!

V-am pupat!



Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu