sâmbătă, 7 mai 2016

Nivea Men after-shave balm în loc de primer?!

Salutare tuturor,

Azi vă vorbesc despre un produs... destinat bărbaților! Mai exact despre Nivea Men after-shave balm care poate fi utilizat ca și primer! Sună puțin ciudat, dar asta au pretins câteva beauty-gurus pe Youtube! Așa că m-am decis să pun acest produs la încercare și după câteva zile de testare m-am decis să filmez un video în care să vă povestesc experiența!

Timp de trei zile am folosit after-shave-ul Nivea, împreună cu diferite fonduri de ten și concluziile le puteți vedea în video-ul de mai jos:


După cum ați văzut în video am folosit fonduri de ten diferite, ca textură și beneficii, iar ele au rezistat destul de bine! S-au aplicat foarte frumos pe ten, mai frumos decât în mod normal, când aplic fondul de ten direct după crema hidratantă! Cu toate acestea, consider că acest produs este indicat mai degrabă persoanelor cu tenul normal spre uscat / deshidratat!
Deci, dacă sunteți în căutarea unui primer nou sau pur și simplu ați rămas fără și aveți acest produs în casă, îl puteți utiliza fără probleme! Machiajul rezistă și arată chiar foarte bine! Chiar și eu, care am tenul mixt, cu exces de sebum în zona T, am fost destul de multumiță de rezultatele obținute, totuși am să-l folosesc mai mult în perioada rece, când tenul meu are tendința să se usuce!

Știați de acest trend? L-ați încercat? Dacă da, îmi puteți lăsa în zona de comentarii impresiile voastre! Iar, dacă nu, sunt curioasă să știu dacă veți testa sau nu acest produs!
V-am pupat!


Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu