sâmbătă, 1 octombrie 2016

Provocare: Machiaj folosind produse sub 30 de lei

Salutare tuturor,

M-am gândit pentru azi să realizez un makeup folosind doar produse la prețuri mici, mai exact care costă maxim 30 de lei. Din colecția mea îmi lipseau câteva produse pentru a putea realiza un machiaj complet, așa că a fost și o "scuză" bună pentru a-mi cumpăra câteva machiaje!
Dacă sunteți curioase ce a ieșit și ce produse am folosit, vă invit să urmăriți clipul de mai jos:
Produsele menționate sunt:
- Fond de ten Rimmel Wake me Up
- Concelear Avon Calming Effects și Ideal Flawless
- Pudra Rimmel Stay Matte
- Pudra Avon Calming Effects
- Paleta cu farduri Avon True Color în nuanța Barely There
- Mascara Miss Sporty Dark Lasher
- Creion pentru sprâncene Rimmel Professional Eyebrow Pencil
- Pentru contur și iluminare am folosit paleta de la Catrice Prime and Fine
- Blush Avon Ideal Luminous în nuanța Classic Aura
- Ruj Flormar Supermatte în nuanța 212


Aceste produse se găsesc și în supermarketuri sau magazine cu cosmetice precum Kendra, Debenhams, Douglas, etc, iar prețurile diferă de la un site la altul sau de la un magazin la altul! Și este bine să urmăriți prețurile, pentru că de multe ori aceste produse intră la promoții, iar reducerile sunt semnificative!
În speranța că ați găsit acest articol interesant, vă aștept în zona de comentarii cu impresiile voastre și mai ales să-mi spuneți voi ce produse de makeup folosiți!
V-am pupat!








Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu