marți, 4 octombrie 2016

Favoritele lunii Septembrie

Salutare tuturor,


Suntem la început de Octombrie și este momentul perfect pentru a vă vorbi despre produsele mele favorite din luna ce tocmai a trecut! M-am decis să fac mai des astfel de articole / videoclipuri, cu favorite, așa că dacă vreți să vedeți care sunt favoritele lunii Septembrie, dar și produsele care m-au dezamăgit, vă invit să urmăriți videoclipul de mai jos!Videoclipul:


Produsele favorite menționate sunt:
- Pensula pentru aplicarea fondului de ten de la Melkior, nr. 14106
- Ruj Max Factor în nuanța 745 Burnt Caramel
- Ruj Sleek Matte Me în nuanța Shabby Chic
- Ruj Golden Rose Velvet Matte în nuanța nr 14
- Creion de ochi Wet'n Wild în nuanța Bronze
- Paleta Catrice Prime and Fine
- Top Coat cu finnish mat Golden Rose
- Bețișoare parfumate cu lavandă de la Aroma Land
- Ceai 5 O'Clock cu iasomie și trandafir


Momentul preferat al lunii septembrie a fost cu siguranță colaborarea cu Ioana Costache, iar videoclipul meu îl puteți vedea aici.


Produsele care m-au dezamăgit sunt:
- Plasturii pentru eliminearea punctelor negre de la Balea
- Rujurile de la Sleek Matte Me în nuanța Fired Up și Vino Tinto


Cam acestea sunt produsele despre care v-am vorbit și aș vrea în zona de comentarii să-mi spuneți dacă voi le-ați folosit, care sunt produsele voastre favorite și ce produse v-au dezamăgit!
V-am pupat!










Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu