sâmbătă, 3 septembrie 2016

Collective haul - Pepco, Ikea, Yves Rocher, etc.

Salutare tuturor,


În ultima vreme am făcut mici cumpărături, diverse obiecte de decor și nu numai, și m-am decis să vă arăt și vouă ce mi-am achiziționat!
Pe lângă aceste obiecte pentru casă am și câteva produse de make-up și îngrijire, așa că, dacă sunteți curioase să vedeți despre ce e vorba, vă invit să vizionați clipul de mai jos!
Clipul:


Produsele menționate sunt:
- Gelul de duș de la Yves Rocher din gama Jardins du Monde cu Rodie din Spania și Portocală din Florida. Îmi plac destul de mult, au un parfum plăcut și sunt ușor de luat în portfard datorită ambalajului compact.
- Apa micelară de la Garnier este un produs de calitate și-mi place chiar foarte mult, iar și mai mult mi-a plăcut promoția de 1+1 cu 60% mai ieftin, așa că am profitat!
- Gelul pentru conturarea sprâncenelor Brow Artist Plumper de la Loreal.
- Spray-ul pentru fixarea makeup-ului Infallible Fixing Mist tot de la Loreal.
- De la Pepco mi-am cumpărat câteva produse pentru casă dar, din păcate, aceste produse nu sunt disponibile online. Cei de la Pepco nu au online o lista cu  produsele lor. Dacă doriți mai multe informații despre un produs anume vă rog să-mi spuneți!
- De la Ikea mi-am luat pungile de plastic Istad, care au sigiliu și se închid uniform pentru ca alimentele să stea în siguranță.
- Prosopul de bucătărie Tekla.
- Etichetele pentru cadouri Historisk.


Cam acestea au fost produsele pe care le-am achiziționat, dacă v-a plăcut acest subiect și dacă vreți ca pe viitor să vă mai vorbesc despre astfel de lucruri, spuneți-mi în zona de comentarii!
V-am pupat!


Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu