sâmbătă, 20 august 2016

Trusa de makeup in vacanta

Salutare tuturor,


Este vară, este vremea concediilor, iar eu am tot fost plecată în această perioadă și am fost nevoită să-mi organizez trusa de makeup în așa fel încât să-mi pot lua produsele esențiale, dar și ceva extra!
Trusa mea de makeup pe care o iau mereu când plec de acasă este, de fapt, o mică valiză, special creată pentru produsele de machiaj! Am primit-o cadou și de atunci este singurul portfard pe care îl folosesc! Am mereu grijă ca toate produsele să încapă în această mică-valiză, inclusiv pensulele, astfel știu că nu car inutil produse pe care până la urmă nu am să le folosesc!
Dacă sunteți curioase cum îmi organizez portfardul pentru vacanță, mai jos aveți clipul dar și lista cu produsele menționate!


Portfardul l-am primit cadou, așa că nu vă pot spune de unde a fost cumpărat, dar am văzut genul acesta de valize pentru makeup în magazine de specialitate!
Iar conținutul portfardului este:
- un creion pentru sprâncene de la Rimmel London
- un creion pentru buze de la Rimmel London, în nuanța 024 Red Diva
- un creion de buze de la Sephora, nuanța 06 Rosewood
- într-un portfard mic îmi țin pensulele. Majoritatea pensulelor sunt de la Real Techniques, dar am câteva și de la Sephora, Eco Tools și Melkior!
- fondul de ten pe care l-am luat de această dată a fost cel de la Too Faced - Born this way! I-am făcut deja un review și concluzia este că îmi place foarte mult!
- cele două corectoare pe care le folosesc momentan sunt de la Avon: Calming Effects și Ideal Flawless.
- am două pudre: una de la Makeup Forever - HD powder și de la Rimmel London - Stay Matte.
- pentru contur, blush și iluminator folosesc paleta de la Sleek Face Form Light. Are tot ce-mi trebuie și este foarte ușoară în bagaje.
- tot pentru sprâncene am gelul de la Maybelline - Brow Drama.
- deși în vacanță nu pun foarte mult accent pe makeup, iau cu mine și o paletă cu farduri. Am ales-o pe cea de la Sleek - A new day datorită combinației frumoase de nuanțe și texturi. Cu ajutorul ei pot realiza un makeup de zi, dar și de seară.
- mascara, evident, nelipsită și știți deja că-mi plac mult cele de la Maybelline.
- la capitolul rujuri iau mereu ceva mai multe după mine, pentru că știți deja că rujul este produsul meu de makeup favorit! Si de această dată am luat așa:
             - de la Avon, un ruj mat în nuanța Adoring Love,
             -
de la Sleek am un ruj lichid - Matte me în nuanța Bittersweet ,
             - de la Sephora am un ruj care, multă vreme, a fost rujul meu preferat; îl am în nuanța              R10 Mr. Lover,
              - de la Golden Rose rujul lichid mat, nuanța 09,
              - iar de la Maybelline Vivid Matte Liquid în nuanța 35.

Cam acesta este conținutul portfardului meu, iar aceste produse sunt suficiente pentru vacanță.
Vreau să-mi spuneți în zona de comentarii voi ce produse luați după voi în vacanță și ce soluții aveți pentru organizarea portfardului!
V-am pupat!



Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu