sâmbătă, 16 iulie 2016

Review Rimmel Super Gel - Lac de unghii

Salutare tuturor,

Este timpul pentru un nou review, de această dată pentru lacul de unghii de la Rimmel London - Super Gel!
Este un lac de unghii cu un finish de gel, dar nu necesită lampa UV specifică manichiurii cu gel!
Mai jos găsiți videoclipul, unde veți putea vedea cum se aplică oja, cât de mult a rezistat și care sunt impresiile mele finale:


Ojele se pot achiziționa și separat, dar cumpărând acest pachet prețul este mai mic decât dacă ați cumpăra produsele separat (lacul colorat și top-coat-ul)!
Lacul de unghii Rimmel Super Gel se găsește prin majoritatea supermarketurilor, dar și în unele parfurmerii sau magazine online!


Produsul mie mi-a plăcut foarte mult, are o pensulă ceva mai lată și oja se aplică uniform, culoarea este intens pigmentată și se poate aplica chiar și un singur strat, pentru că o să arate destul de bine și așa!
Eu mi-am aplicat două straturi de lac colorat și la final top-coat-ul. Nu am utilizat nici base coat și nici spray pentru uscarea rapidă a ojei.
Produsul a rezistat fix o săptămână, chiar dacă ei promit că rezistă culoarea și strălucirea ojei până la 14 zile, după 7 zile oja a început să se curețe puțin în vârful unghiilor, așa că am fost nevoită să-mi refac manichiura!
Oricum, un lac de unghii care ține 7 zile este un lac de unghii bun, așa că, per total, pot spune că sunt mulțumită de acest produs și vă recomand să-l încercați!
După ce l-am șters unghiile mele au arătat foarte bine și nu au rămas colorate de la ojă!
Au mai multe nuanțe, foarte drăguțe și pe viitor mă gândesc să-mi cumpăr și altele!


Sper ca acest review să vă fie folositor și aș vrea să-mi spuneți în zona de comentarii impresiile voastre!
V-am pupat!




Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu