marți, 19 iulie 2016

Makeup zilnic - editia estivala

Salutare tuturor,


Vreau să vă vorbesc în articolul de azi despre machiajul meu zilnic! Pentru că este vară și în general este foarte cald, îmi place să-mi las fața să respire și nu vreau să o încarc cu prea mult make-up! De aceea încerc să limitez numărul produselor pe care le utilizez și de cele mai multe ori le dau și alte întrebuințări decât cele pe care le au ele în mod normal!Și ca să înțelegeți exact despre ce e vorba, vă las mai întâi să urmăriți clipul:



Acum că ați văzut cum îmi aplic makeup-ul zilnic, vă las lista produselor pe care le-am menționat în acest videoclip!
Am începul cu un primer, iar cel pe care îl folosesc momentan este de la Maybelline - Baby skin. Controlează cât de cât excesul de sebum și ține machiajul la locul său toată ziua!
De obicei continui cu un BB Cream, dar momentan nu am, așa că folosesc un fondul de ten de la Clarins - Ever Matte care este potrivit pentru tenul mixt/gras și rezinstă foarte bine pe parcursul zilei! Pentru aplicarea fondului de ten folosesc Beauty Blender-ul, dar vă puteți aplica fondul de ten cum doriți voi: cu mâna, cu pensule speciale pentru fondul de ten sau cu orice alt burețel pe care îl aveți!
Folosesc puțin corector, îl ador pe cel de la Maybelline - Instant Age Rewind și mă folosesc tot de burețel pentru a-l întinde.
Pentru a fixa corectorul folosesc pudra de la Rimmel - Stay Matte.
Pentru sprâncenele folosesc un creion de la Rimmel și la final aplic puțin gel pentru sprâncene, iar momentan îl utilizez pe cel de la Maybelline - Brow drama.
Pentru contur, blush și iluminator folosesc paleta de la Sleek - Face Form Light. Îmi place mult această paletă pentru că pudrele nu sunt intens pigmentate și funcționează foarte bine pentru un makeup de zi.
După ce termin de aplicat tot makeup feței folosesc două șervețele faciale, foarte fine și le presez ușor pe față pentru a aduna surplusul de machiaj.
La ochi nu folosesc fard, dar iau pe o pensulă puțină pudră bronzantă - din paleta de la Sleek menționată mai sus - și aplic în zona pliului pentru a contura ochii, iar în colțul intern aplic și puțină pudră iluminatoare sau puțin blush, din aceeași paletă!
Folosesc mascara și preferata mea este cea de la Maybelline, iar în video am aplicat The Falsies Flared.
Și pentru că machiajul feței și al ochilor este destul de discret, pe buze pot să aplic chiar un ruj colorat. Deși de cele mai multe ori folosesc rujuri în nuanțe neutre, în video m-am decis să folosesc un ruj de la M.A.C - Relentlessly Red și folosesc din nou un șervețel pentru a elimina excesul de ruj de pe buze!

Pensulele pe care le-am utilizat sunt de la Real Techniques și Eco Tools și le puteți găsi pe http://www.makeup-shop.ro/.

Cam acesta este machiajul meu și produsele pe care eu le utilizez! Nu uitați în zona de comentarii să-mi spuneți ce produse de makeup folosiți vara sau care sunt secretele voastre pentru un machiaj frumos și luminos!

V-am pupat!

Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu