marți, 15 august 2017

Reduceri, promotii si alte chilipiruri



Salutare dragile mele,
 
Stiu ca nu sunt cea mai buna bloggerita (dar sunt mereu activa pe YouTube, asa ca va astept si acolo), de cateva luni nu m-am atins de acest blog dar, azi m-am hotarat sa revin cu un articol despre promotiile si reducerile din mediul online!


Va spun ca ador perioada aceasta, perioada reducerilor si, de cele mai multe ori, am gasit prin magazine piese vestimentare sau accesorii superbe, de calitate, la preturi atractive!
Si chiar daca “shopping is my cardio”, uneori prefer sa stau in pat, cu tableta/telefonul sau laptopul in brate si iau la rand mall-urile online! Si pentru ca sunt intr-o mini-vacanta fix asta am facut si acum si m-am decis sa va arat si voua ce promotii am gasit si ce oferte mi-au captat atentia!


Incep cu Aoro by Notino unde am gasit reduceri de pana la 60%! Fardul L'oreal Infallible Eye Paint - are un pret foarte bun, doar 13 lei si chiar vreau sa-l incerc! Au si o promotie pentru produsele La Roche Posay - daca achizitioanti produse La Roche Posay in valoare de minim 87 de lei primiti cadou un gel after sun Posthelios de 100 ml. Oferta mi se pare tentanta, mai ales ca eu ador produsele lor, gelul Posthelios este senzational, iar despre ele v-am vorbit pe Youtube!
Gasiti toate ofertele lor speciale aici!

Am intrat si pe elefant.ro si am gasit si la ei o multitudine de oferte - la parfumuri, cosmetice, produse pentru ingrijire si nu numai!
In mod deosebit mi-a atras atentia paleta The Manizer Sisters de la The Balm, chiar are un pret bun, iar in magazine aproape ca nu se mai gaseste si este si mult mai scumpa!
Produsele
Batiste au parte de preturi foarte atragatoare, gasiti foarte multe promotii si la produsele pentru ingrijirea tenului si sunt cateva masti faciale pe care as vrea sa le incerc!
Un site pe care l-am descoperit recent ar fi vegis.ro si, uitandu-ma putin peste el, am gasit produse interesante, dar si ceva promotii!
Produsele apicole pe care cei de la Vegis le comercializeaza au recenzii foarte bune, pentru baie gasiti uleiuri si saruri cu ingrediente organice, naturale, fara parabeni sau silicon!
Mi-a atras atentia setul pentru masca handmade pentru par deteriorat; acest set contine si ulei de ricin, iar despre uleiul de ricin si benefiicile sale asupra parului v-am vorbit intr-un clip pe YouTube (il gasiti la finalul articolului)!

Despre  Marionnaud ce pot spune... promotiilor lor sunt wow! La paleta cu farduri de la The Balm - Nude Dude, pe langa faptul ca aveti o reducere substantiala, daca o adaugati in cos primit cadou un fard mono tot de la the Balm, iar restul produselor the Balm aflate la promotie le gasiti aici.
Oferte bune gasiti si la parfumurile Givenchy, la parfumurile si cosmeticele Lancome si mai multe nu va mai spun, va las pe voi sa le descoperiti pe toate!

Produsele Bottega Verde au si ele parte de reduceri; pana acum nu am incercat produsele lor dar, pentru ca in aceasta perioada au preturi foarte bune, ma gandesc sa plasez o comanda! M-am uitat putin peste rujurile lor si am vazut ca au rujuri lichide ultra rezistente, iar formula lor pare interesanta!

In schimb daca sunteti in cautarea unor preturi promotionale pentru televizoare, telefoane, laptopuri, electronice si electrocasnice, cei de la evoMAG au oferte valabile pana pe 20 august!

Alte site-uri care au oferte foarte bune sunt: douglas.ro, makeup-shop.ro, cassiopea.ro, nemira.ro, answear.ro (m-am uitat mai ales la pantofii sport Nike si New Balance) si... lista ramane deschisa!
Vreau sa-mi spuneti in comentarii voi de pe ce site-uri va faceti cumparaturile si pe unde ati gasit reduceri bune!


Spor la cumparaturi! V-am pupat!
Si nu uitati, daca vreti sa vedeti ce mi-am cumparat, ma gasiti pe Youtube!


Reteta masca par degradat, pe baza de ulei de ricin:






Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii. *anumite linkuri sunt afiliate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu