sâmbătă, 13 august 2016

Review: Fond de ten Too Faced - Born this way

Salutare tuturor,


V-am pregătit un nou review, mai exact al fondului de ten de la Too Faced - Born this way! Despre el v-am mai tot vorbit prin articolele mele sau pe Youtube, dar de această dată am vrut să-i fac un review complet! Împreună cu acest fond de ten m-am decis să fac și un mic review pentru două corectoare pe care le am de la Avon!
Vă invit să urmăriți clipul :

Fondul de ten se poate achiziționa în exclusivitate de la Sephora! Costă 164 de lei, are 30 ml, ambalajul este din sticlă și vine cu pompiță.
Pot spune că acest fond de ten îmi place, îl consider ideal pentru utilizarea zilnică. Puterea sa de acoperire este destul de mare, rezistă bine pe parcursul zilei, nu se separă și nu se așază inestetic în zona porilor dilatați.

Cele două corectoare, Ideal Flawless și Calming Effects de la Avon funcționează relativ bine! Nu pot spune că sunt cele mai bune produse de acest gen, dar dacă nu sunteți dispuse să cheltuiți o sumă foarte mare pe un corector, sau dacă nu aveți foarte multe de camuflat, acestea merg destul de bine!

Cam acestea sunt impresiile mele despre aceste produse! Nu uitați în zona de comentarii să-mi spuneți și părerile voastre! V-am pupat!








Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu