marți, 2 august 2016

Haul - Produse recent achizitionate

Salutare tuturor,


Dacă data trecută v-am povestit despre produsele pe care le-am consumat în ultima vreme, acum este timpul să vă arăt ce mi-am mai cumpărat... Și am strâns destule produse de îngrijire, de make-up și dacă sunteți curioase puteți vedea totul în clipul de mai jos!



Produsele menționate sunt următoarele:
- Gelul de duș Nivea Creme - este un preferat de-al meu și nu-mi lipsește din baie!
- Gelul de duș Avon Senses - Oriental Sanctuary , cu satsuma și floare de lotus;
- Crema de duș Avon Senses - Andalusian Bliss, cu rodie și migdale;
- Crema de duș Avon Senses - Indian Rituals, cu cardamon și sandalwood;
- Gelul de duș exfoliant de la Balea, cu portocală și mentă;
- Apa termală este perfectă pentru pielea iritată, pentru setarea makeup-ului, pentru a te răcori vara, când este foarte cald, etc., iar preferata mea este cea de la Avene;
- Îmi plac produsele Pantene și, pentru că am deja uleiul pentru vârfuri, m-am decis să-mi cumpăr șamponul și masca din aceeași gamă;
- Mi-am cumpărat un nou balsam spray fără clătire de la Schauma, de această dată l-am ales pe cel din gama Sea Buckthorn Vital;
- Am găsit, în sfârșit, un produs pentru păr cu filtru UVA și UVB, mai exact un spray de la Gliss, din gama Summer Repair, cu extract de floare de tiare, care miroase foarte bine și lasă un păr mătăsos;
- Și spre bucuria mea am găsit și la Avon un spray asemănător și abia aștept să-l folosesc;
- Este din ce în ce mai cald afară, așa că nu aveam cum să nu includ și produsele pentru protecție solară, mai exact spray-ul lejer pentru față și crema pentru corp Anthelios XL, ambele de la La Roche-Posay;
- Crema de curățare Nivea Creme Care;
- Tratamentul pentru coșuri de la Avon, cu 2% acid salicilic;
-  De la eMag mi-am cumpărat un pachet promo de la Rimmel London, pachet ce conține un ruj și un creion de buze. Mi l-am cumpărat în două variante: rujul The only one în nuanța 810 și rujul The only one în nuanța 510;
- Tot de la eMag mi-am luat și rujul de la Golden Rose Matte Velvet în nuanța numărul 18;
- De la Avon mi-am luat și două rujuri True color Perfectly Matte Coral Fever și Red Supreme
- De la Maybelline mi-am luat rujul lichid din gama Vivid Matte Liquid în nuanța Rebel Red ;
- La capitolul mascara mi-am cumpărat de la Max Factor Masterpiece Glamour Extensions, Maybelline Colossal go Extreme și de la Miss Sporty Studio Lash Dark Lasher;
- De la Kallos mi-am luat un tratament 3 in 1 și un ulei pentru cuticule;
- De la Rimmel London mi-am cumpărat setul Super Gel în nuanța 024 (review-ul acestui produs îl găsiți aici) și două lacuri în nuanțe pastel, din colecția Rita Ora: nr 270 și nr 450;
- Mi-am luat și creionul de ochi Maybelline Colossal Kajal;
- Conturul lichid pentru ochi de la Avon - Super extend;
- Am și două corectoare lichide, ambele de la Avon, Calming Effect Concealer și Ideal Flawless Concelear ambele în nuanța nude;
- De la Sephora mi-am recumpărat masca purificatoare Pore Clarifying Mask și fondul de ten de la Too Faced - Born this way, în nuanța Porcelain.


Cam acestea au fost produsele, sper că ați avut răbdare să vă uitați la tot clipul și, nu uitați, în zona de comentarii aștept întrebările, sugestiile și părerile voastre despre aceste produse și nu numai!
V-am pupat!








Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu