sâmbătă, 2 iulie 2016

Pregatiti-va cu mine - party makeup

Salutare tuturor,



Weekendul trecut am fost la o nuntă și, o parte dintre voi m-ați întrebat ce produse de make-up am folosit, așa că m-am decis să fac un tutorial cu machiajul pe care l-am purtat la acest eveniment!
Pentru că o nuntă durează câteva ore bune am mizat pe produse care știu că sunt rezistente și că nu-mi vor da bătăi de cap și pe care nu trebuie să retușez aproape deloc!
Vă invit să urmăriți tutorialul:
Produsele menționate sunt:
- Balsamul pentru buze de la Carmex
- Fondul de ten de la Estee Lauder - Double Wear (eu îl am în nuanța 2N1)
- Corectorul de la Maybelline
- Pudra Sleek pe care am folosit-o pentru tehnica de baking a machiajului
- Paleta de farduri Too Faced - Sweet Peach
- Tuș de ochi de la Sephora - Fingertip eyeliner
- Pentru a fixa make-up am folosit și pudra de la MakeUp ForEver - HD
Pentru conturul feței am utilizat paleta de la Too Faced - Cocoa Contour
- Blush-ul pe care l-am folosit a fost de la The Balm - Hot mama
- Pudra iluminatoare este tot de la The Balm - Mary Lou-Manizer
- Sprâncenele mi le-am conturat cu creionul de sprâncene de la Rimmel London
- Am folosit și gelul pentru sprâncene de la Maybelline - Brow drama 
- Genele false și lipiciul sunt de la Ardell
- Pe buze am purtat ziua - creionul de buze de la Rimmel London în nuanța 014, împreună cu rujul de la Loreal în nuanta 640
- Iar seara am combinat creionul de buze de la Max Factor, împreună cu rujul de la MAC - Ruby Woo, iar pentru a da și mai mult volum buzelor, am folosit în centru rujul de la Revlon - Fire and Ice (nr 720)
- Pensulele pe care le-am folosit sunt de la Real Techniques , dar m-am folosit și de beauty blender.
 

Cam acestea sunt produsele pe care le-am utilizat! Au rezistat foarte bine, după cum ați văzut și în video, m-am simțit bine cu ele pe ten și nu au fost necesare prea multe retușuri! Tot ce am făcut a fost să-mi șterg cu un șervețel excesul de sebum!
Rochii pe care le-am purtat sunt de la Zara:

Sper că v-a plăcut ceea ce a ieșit și aș vrea să-mi spuneți în zona de comentarii impresiile voastre!
V-am pupat!


Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu