marți, 7 iunie 2016

Review: Paletele cu farduri de la Sleek

Salutare tuturor,


V-am tot promis un review al paletelor de la Sleek și el este gata! Eu am în total patru palete cu farduri: Sunset și Au naturel care fac parte din colecții mai vechi și A new day și All night long, care sunt recent apărute pe piață.
Vă invit mai întâi să urmăriți videoclipul:


Aceste produse se pot achiziționa de pe site-ul Make-up Shop România sau din magazinele Sephora.

De ce îmi plac aceste palete?! În primul rând pentru că au o rezistență foarte bună și nu se strâng în zona pleoapelor iar prețul este atrăgător; în al doilea rând au multe palete cu diverse combinații de culori și fardurile sunt destul de pigmentate! Culorile se aplică ușor și se amestecă destul de bine!
Paletele lor conțin farduri mate dar și sidefate! Eu v-am prezentat în video Sunset, Au naturel, A new day și All night long și v-am pus aici și poza cu swatch-urile, pentru a vedea mai bine culorile! Unele nuanțe sunt extrem de deschise și nu se văd foarte bine pe pielea mea, dar majoritatea sunt foarte pigmentate și au o textură satinată!
Și, nu în ultimul rând, îmi place că aceste palete sunt ușor de luat în trusa de make-up, și, poate execeptând Sunset Palette, toate celelalte palete pot fi utilizate atât pentru un make-up de zi, cât și pentru un make-up de seară!
Ce nu îmi place la aceste palete este faptul că unele farduri mate (și am observat asta în special la All night long) sunt destul de prăfoase și se lucrează mai greu cu ele și în momentul aplicării o să observați, în zona de sub ochi, reziduuri de fard !
Preferatele mele sunt Sunset și A new day, iar pentru că în Sunset Palette nu avem nuanțe ce pot fi folosite ca farduri de tranziție, pot apela cu ușurință la cele din A new day sau Au naturel, care conțin farduri mate, perfecte pentru a fi folosite ca o bază sau ca fard de tranziție pentru cele colorate!

În concluzie pot spune că da, recomand aceste palete de la Sleek, mie îmi plac foarte mult și, în ciuda celor câteva minusuri, experianța mea cu ele a fost una pozitivă și folosesc aceste palete destul de des!


Tușu de ochi pe care l-am folosit este de la Sephora --> https://www.sephora.ro/machiaj/ochi/tus-de-ochi/fingertip---eyeliner-p2514043.html, iar pensulele sunt de la Real Techniques --> http://www.makeup-shop.ro/pagina/producator/realtechniques-by-samanta-champan.


Aș vrea să-mi spuneți în zona de comentarii care sunt impresiile voastre despre paletele Sleek, dacă le-ați folosit sau nu, sau dacă intenționați să vi le achiziționați!
V-am pupat!


Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu