miercuri, 4 mai 2016

TAG! Sau câteva răspunsuri pentru a mă cunoaște mai bine!

Salutare tuturor,

Azi m-am decis să fac un tag video! Pe Youtube o urmăresc pe Ioana114 și ea a realizat un tag care mi-a plăcut și asa că m-am decis să răspund și eu întrebărilor propuse de ea!



Videoclipul cu răspunsurile mele îl puteți vedea aici:


Iar dacă doriți și voi să faceți acest tag-video întrebările la care am răspuns sunt:


1. Acum cat timp ai descoperit YouToube?
2. Care a fost primul canal pe care ai inceput sa il urmaresti?
3. Care a fost primul canal romanesc pe care ai inceput sa il urmaresti?
4. De ce ai inceput sa faci filmulete pe YouTube?
5. La ce varsta ai inceput sa porti machiaj?
6. Ce firma de machiaj folosesti cel mai mult?
7. Numeste o firma (sau doua) de machiaj pe care nu ai incercat-o, dar ti-ai dori sa o incerci.
8. Daca ar trebui sa folosesti doar 3 produse cosmetice pentru tot restul vietii, care ar fi acele produse?



V-am pupat!




Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu