marți, 17 mai 2016

Ritualul de îngrijire a părului creț

Salutare tuturor,

M-am gândit ca azi să vă vorbesc despre cum îmi îngrijesc eu părul și asta pentru că, de multe ori sunt întrebată ce produse folosesc pentru îngrijire și styling!
Așa cum o să observați și în videoclipul de mai jos eu am părul natural creț, iar din acest motiv este destul de uscat, mai ales că a și trecut prin multe schimbări! Dar de-a lungul timpului am învățat să îmi aleg produsele potrivite pentru părul meu și astfel a rezistat tuturor schimbărilor de culoare și stil!



Produsele menționate sunt:

1. Folosesc banalul ulei de ricin pe care îl amestec cu alte uleiuri, iar momentan îl folosesc pe cel de cocos de la Solaris. Această mască o aplic pe întreaga lungime a părului și o las cel puțin trei ore (cu cât stă mai mult cu atât mai bine)! Folosesc de foarte mulți ani uleiul de ricin și o să-l tot folosesc pentru că este cu adevărat eficient, iar dacă aveți părul uscat vă recomand să-l încercați!
2. După ce stau suficient de mult timp cu această mască cu ulei de ricin este timpul să-mi spăl părul, iar în prezent utilizez șamponul și masca de păr de la L'oreal - Arginine resistEste o gamă bună, dar v-am vorbit aici și despre alte game de șampon & mască / balsam care au funcționat pentru părul meu!
3. După spălare neapărat îmi aplic un ulei  pentru vârfuri! Îmi place foarte mult cel de la Dove - Pure Care Dry Oil, dar recent m-am decis să încerc și alte produse, așa că în prezent folosesc serul pentru vârfuri despicate de la Gerovital și, de la Balea, un ulei pentru vârfuri sub formă de spray!
4. Aplic și un balsam fără clătire, iar când acesta nu este special pentru părul creț, aplic unul pentru hidratare, iar momentan sunt super încântată de cel de la Schauma Cream & Oil.
5. Pentru a-mi aranja buclele folosesc mai multe produse de styling! Am un gel de păr de la Joico pe care mi l-am cumpărat de la Top Line. Nu îmi încarcă părul și nu lipește suvițele de păr între ele. Folosesc și spumă de păr, una de la Syoss, cu keratină și una de la Wella, specială pentru părul ondulat.
6. De obicei îmi las părul să se usuce liber, dar dacă este mai răcoare și trebuie să ies din casă, folosesc un uscător de păr cu difuzor! Eu am unul de la Philips, dar pentru că este un model mai vechi am să vă las în link o selecție cu produse asemănătoare --> http://www.emag.ro/uscatoare-par/philips/filter/difuzor-pentru-volum-f363,da-v21693/c .
7. Pentru revitalizarea buclelor reaplic balsamul de la Schauma împreună cu o spumă ceva mai ușoară, iar momentan folosesc spuma pentru bucle și volum de la Avon și spray-ul pentru definirea buclelor de la Yves Rocher.

Am și zile în care vreau să-mi îndrept părul, iar atunci folosesc un produs pentru protecție termică și o perie cu aer cald!
Folosesc un produs extraordinar de bun, care, din păcate, momentan nu se mai găsește pe piața din România! Firma producătoare se numește Dikson, iar produsul face parte din gama Twist It - Thermo Shine! Peria cu aer cald este tot de la Philips, dar pentru că am un tot model mai vechi, vă las o selecție cu produse asemănătoare --> http://www.emag.ro/perii/philips/c .

Cam acestea sunt produsele pe care le folosesc momentat. Deși uneori le mai schimb - pentru că descopăr brand-uri noi sau efectiv produse noi - le caut în general pe cele concepute special pentru părul creț și / sau uscat! Am folosit produse din toate categoriile de prețuri, dar cea mai eficientă mască pentru părul uscat a fost, cel puțin pentru mine, cea pe bază de ulei de ricin!
Și, după cum v-am spus și în video, este foarte important ca o dată la trei luni să ne tundem puțin vârfurile și să căutam produsele specifice tipului nostru de păr! Fie că este fin, moale, lipsit de volum sau din contra, aveți un fir aspru și gros sau uscat, găsiți pe piață o multitudine de produse și aveți de unde să alegeți!

Acestea fiind spuse aș vrea să-mi spuneți, în secțiunea de comentarii, ce produse preferați și care sunt secretele voastre pentru a avea un păr frumos și sănătos!

V-am pupat!

P.S. Fotografiile sunt puse pentru a vă arăta schimbările prin care a trecut părul meu, iar în toate pozele prezentate mi-am coafat singură părul, împreună cu produsele menționate sau variante asemănătoare pe care le utilizam la momentul respectiv!



Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu