sâmbătă, 21 mai 2016

Primele impresii - Beauty blender, Maybelline, Sleek, Nivea, etc.

Salutare tuturor,


Dacă săptămâna trecută vă arătam care sunt cele mai recente produse de machiaj pe care mi le-am achiziționat, azi v-am pregătit un video în care vă spun impresiile mele despre acestea!
M-am machiat în fața camerei și pe parcursul zilei v-am ținut la curent cu starea make-up-ului. Pot să spun că sunt încântată de majoritatea produselor pe care le-am testat. Din păcate au fost câteva care pur și simplu nu sunt potrivite pentru tenul meu, deși ele sunt produse destul de bune din punct de vedere calitativ!



Știu că videoclipul este ceva mai lung, dar am vrut să vă spun despre fiecare produs în parte părerea și impresiile mele!
Foarte mult mi-a plăcut beauty blender-ul; cu ajutorul său make-up se aplică uniform, tenul nu are un aspect încărcat, iar machiajul rezistă mai mult decât în mod normal!
Paleta de farduri de la Maybelline - The Blushed Nudes este superbă! Culorile sunt pigmentate, rezistă pe pleoape foarte bine și nu se strâng, se întind și amestecă destul de bine, iar textura fardurilor este foarte plăcută, fină și nu sunt prăfoase!
Concealearul de la Maybelline - Instant Age Rewind era un produs mult așteptat de mine să apară pe piața din România! Este ușor de folosit și de aplicat datorită burețelului, acoperă destul de bine cearcănele și alte pete sau puncte inestetice ale tenului (eu l-am folosit peste un punct roșu și l-a acoperit onorabil), rezistă și nu se separă pe ten!
Rujul de la Sleek - Matte Me este incredibil de rezistent! L-am purtat toată ziua și a rămas pe buze chiar și după ce am mâncat! Nu se strânge pe buze și nu începe să dispară după ce ați mâncat!
Pudra de la Rimmel - Stay Matte fixează foarte bine make-up și conferă tenului un aspect natural mat! În schimb pudra de la Sleek - Finishing powder mi-a plăcut ceva mai puțin, dar asta pentru că nu consider că este compatibilă cu tenul meu! Deși nu încarcă tenul pentru că textura sa este una foarte fină și ușoară, pudra este sidefată și pe tenul meu mixt (normal cu exces de sebum în zoa T) nu funcționează! Am să îi dau totuși alte întrebuințări!
Primerul pe care l-am folosit a fost tot un produs nou de la Maybelline - The baby skin și chiar dacă mi-a ajutat tenul să-și păstreze aspectul mat, pentru porii mei dilatați din zona T nu pot să spun că a făcut minuni!
Pentru sprâncene am folosit Maybelline Brow Drama un produs care îmi place foarte mult, singura greșeală pe care eu am facut-o a fost că nu mi-am ales nuanța potrivită! Dar produsul este unul destul de bun și mă ajută să-mi conturez și fixez sprâncenele. Iar mascara folosită este The falsies volume express de la Maybelline și, după cum v-am spus și în drugstore favourites, produsele acestea îmi plac foarte mult!
Fondul de ten de la Shiseido - Sheer and perfect foundation, deși este un produs foarte bun, simt că pentru tenul meu nu este tocmai potrivit, dar dacă aveți un ten normal spre uscat s-ar putea să vă placă! Are o textură ușoară și un finish natural, iar puterea sa de acoperire este foarte mică!
Paleta pentru față de la Sleek - Face form light este ideală pentru make-up de zi cu zi, îmi place că are o formă compactă și o pot lua cu ușurintă în portfard! Culorile sunt frumoase, rezistente și intensitatea nuanței poate fi construită!
Creionul pentru ochi de la Nyx - Jumbo eye pencil poate fi utilizat atât singur, dar și ca bază pentru farduri! Este cremos și se lucrează foarte ușor cu el, iar nuanța pe care eu o am (Rust nr 619) îmi place foarte mult!
Iar pentru a mă demachia am folosit un produs nou de la Nivea, mai exact șervețelele demachiante. După cum ați văzut și în video, funcționează foarte bine, curăță destul de ușor chiar și make-up ochilor!





Acestea au fost produsele și impresiile mele despre ele! Dacă ați avut răbdare să urmăriți clipul până la final vă mulțumesc și vă aștept în zona de comentarii cu impresiile sau întrebările voastre!
V-am pupat!




Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu