miercuri, 27 aprilie 2016

Haine și accesorii recent achizitionate / Fashion haul

Salutare tuturor,

Azi m-am decis să vă vorbesc despre cele mai recente achiziții în materie de haine și accesorii! Mi-am tot căutat ceva hăinuțe pentru primăvară și, dacă tot am adunat ceva produse, m-am gândit să vă arăt și vouă ce am nou prin dulap!

Ca de obicei am ales să filmez un videoclip pentru că îmi este mai ușor să vă vorbesc așa despre fiecare produs în parte!
Videoclipul îl puteți viziona aici:

În primul rând v-am vorbit despre o pereche de pantofi sport, de la New Balance, pe care eu mi i-am achiziționat din magazinul Collective.

Hanoracul este de la H&M, din păcate nu l-am mai găsit pe site-ul lor, probabil cel achiziționat de mine a făcut parte dintr-o colecție mai veche! Dar puteți să intrați pe site-ul lor și o să găsiți modele asemănătoare!

Eșarfa pe care v-am spus, o ador, este de la Zara, iar eu am prins-o la promoție, Mid Season Sale!

Prima pereche de pantaloni pe care v-am arătat-o este tot de la Zara! Au și o curea foarte drăguță, neagră, care completează foarte frumos pantalonul!

A doua pereche de pantaloni, tot de la Zara, foarte frumoși și comozi și spre bucuria mea i-am găsit în aceeași campanie de Mid Season Sale despre care v-am vorbit și în video!

Fusta cu cele trei volane, pe care eu personal o ador, este deja pe lista preferatelor mele și o port de fiecare dată când am ocazia!

Mi-am luat și o cămașă potrivită mai mult pentru servici; este dintr-un material lejer, ușor mătăsos și îmi place foarte mult eșarfa pe care o are la guler!

De la H&M mi-am cumpărat o cămașă bleu, foarte drăguță și extremd e ușor de asortat! Nu am găsit pe site-ul lor fix cămașa pe care eu mi-am cumpărat-o, dar în link veți găsi alte cămăși cel puțin la fel de drăguțe! (cei de la H&M au de obicei modele foarte frumoase la cămăși)!

Tot de la H&M mi-am luat o bluză cu o broderie tare drăguță! La fel ca și în cazul celorlalte produse H&M nu am mai regăsit produsul meu pe site, dar v-am lăsat link către produse asemănătoare!

O bluză care mie îmi place foarte tare este această cămașă Zara ! Are un croi lejer și este dintr-un material foarte fluid și frumos imprimat! Dacă vă place acest stil de bluză / cămașă cu siguranță o să vă placă și aceasta!

Iar ultimul articol prezentat a fost tot o bluză, cu un imprimeu foarte drăguț și cu un guler interesant!

Acestea sunt hainele și accesoriile pe care mi le-am achiziționat în ultima perioadă! Vreau să îmi spuneți în secțiunea de comentarii dacă v-au plăcut și care sunt cele mai recente achiziții ale voastre!

V-am pupat!



Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu