sâmbătă, 16 aprilie 2016

Beauty haul / Produse recent achizitionate

Salutare tuturor!

După ce v-am povestit aici despre produsele pe care le-am terminat în ultima perioadă, a venit vremea să vă spun și despre ceea ce mi-am achiziționat în ultimele luni!


De data aceasta însă am preferat să fac un mic video, pe care l-am urcat pe Youtube!

Acolo vă vorbesc despre fiecare produs în parte, mai ales că unele sunt deja pe lista preferatelor mele!

Produsele amintite, la capitolul make-up sunt:




- Rujul Avon, nuanțele Marvelous Mocha și Adoring Love: http://www.avon-shop.ro/catalog-avon/machiaj/buze
-

Pentru îngrijirea corpului și a părului de data aceasta am mizat pe următoarele produse:













Acestea fiind spuse, vă doresc un weekend minunat! Și nu uitați să-mi spuneți în comentarii ce produse noi ați descoperit!
V-am pupat!


Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu