marți, 23 august 2016

Trei retete de exfoliante homemade

Salutare tuturor,

M-am gândit să vă povestesc despre exfoliante, despre reţetele pe care eu le folosesc şi pe care le prepar acasă, cu ingrediente pe care le am în bucătărie!
Am testat în total trei reţete, iar una dintre ele este preferata mea şi chiar o folosesc de ceva ani.

Vă las să urmăriţi clipul:



Pentru primul scrub aveţi nevoie de două linguri cu zaţ de cafea, o lingură de ulei de măsine şi/sau o lingură de ulei de cocos.Cantităţile se pot ajusta în funcţie de nevoile pielii voastre.
Este un exfoliant foarte eficient, elimină pielea moartă şi lasă o piele moale, fină şi hidratată. Se poate folosi pe corp dar şi pe faţă. Masaţi, pe pielea curată, fiecare zonă a corpului timp de 5 minute.

Reţeta a doua presupune amestecarea unei creme de corp sau gel de duş cu zahăr brun sau sare de Himalaya. Dacă vreţi să folosiţi acest scrub pe faţă aveţi grijă crema să fie potrivită pentru ten.
Acesta este un exfoliant foarte dur, iar eu, din această cauză, nu l-am putut utiliza într-un mod eficient. Nu vă recomand să-l utilizați pe față pentru că rezultatul nu va fi cel mai bun, pielea feței fiind oricum destul de sensibilă.

Iar ultimul scrub pe care l-am testat este cel cu mălai. Am amestecat două linguri de mălai cu ulei de cocos și ulei de măsline, câte o lingură din fiecare. Acesta este un exfoliant destul de eficient, dar nu vă recomand să-l folosiți pe ten, deoarece este mult mai abraziv decât cel pe bază de cafea. Lasă o piele curată, fină și hidratată. Dacă-l considerați prea dur pentru piele îl puteți amesteca cu gelul de duș sau cu o cremă.

Cam acestea sunt cele trei rețete pe care eu le-am testat; evident, aceste rețete pot fi îmbunătățite sau modificate în așa fel încât să se potrivească perfect cu tipul vostru de piele.
Aș vrea să-mi spuneți în zona de comentarii ce scrub-uri homemade folosiți și care este preferatul vostru! Iar dacă folosiți și voi un scrub precum cele descrise mai sus, spuneți-mi în comentarii!

V-am pupat!


Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu