miercuri, 17 aprilie 2019

Cum a fost la Matcha Bar Bucuresti


Cum a fost la Matcha Bar Bucuresti
 
 
Despre Matcha Bar am "auzit" prima data pe Instagram si, mai intai de toate, am remarcat frumosul tapet cu pasari flamingo! Apoi am devenit curioasa de meniul lor, pentru ca principalul ingredient este matcha! Matcha brownie, matcha latte, matcha tiramisu si tot asa!


Tapetul <3
Da, da, asta este tapetul! V-am zis ca e frumos :)!

Acum daca o sa ma intrebati ce este mactha, ei bine, pe scurt, va spun ca este un ceai. Un ceai care provine din Japonia (desi se produce si in China si Taiwan, cel mai bun este cel din Japonia); este sub forma de pudra, de un verde foarte frumos si intens si are nenumarate proprietati!
 
Cat despre experienta mea la Matcha Bar, pai sa incepem cu inceputul! Matcha Bar se afla la parterul unei cladiri foarte frumoase, undeva pe Bulevardul Dacia, foarte aproape de Piata Romana.

Barul este impartit in doua incaperi, ambele cu acelasi decor girly, cu foarte multe plante si inundate de o lumina calda; dar au si o terasa, asta daca preferati sa stati afara :) !
Un alt lucru care mi-a placut foarte mult, muzica! Nici prea tare, nici prea incet, iar playlistul a fost 100 % pe gustul meu. 
Matcha Brownie

Si sa trecem si la meniu!

In primul si-n primul rand trebuie sa incercati Matcha Brownie! Este deliciosa, ciocolatoasa, dar fara sa fie grea, vine usor calda ceea ce o face sa fie cu atat mai buna! Iar verdele de deasupra este matcha si combinatia mi se pare interesanta si gustoasa. A fost prima data cand am incercat si mi-a placut. Cred ca ca este noul meu desert preferat :D!
 
De baut, am baut Pink Latte Red Forest Berry si am primit sirop de matcha pentru a indulci bautura. Ce credeti?! Si chiar a indulcit-o si i-a dat un gust interesant!
Latte-ul a aratat si el wow! Pe langa gust, conteaza foarte mult si prezentarea, iar Matcha Bar stie foarte bine lucrul acesta :)!

Pink Latte Red Forest Berry
Nu stiu daca o sa ghiciti, nici eu nu stiu daca am ghicit, dar pe deasupra avea petale de trandafir.
Un deliciu :)!

Si pe langa desert, gasiti si ceva gustari sarate!
Eu mi-am luat hummus, care vine cu lipii si care este foarte bun, dar mi-a ramas gandul si la supa de linte si la quiche!
 
Un lucru este cert! Mi-a placut foarte mult si am sa mai merg si va recomand si voua! Fie ca va intalniti cu o prietena la cafea, intr-o dupa-amiaza, fie ca vreti sa va relaxati intr-o zi de weekend, indiferent de motiv trebuie sa alegeti Matcha Bar macar o data (ca apoi o sa va convingeti singure/singuri si o sa intre pe lista localurilor voastre preferate)!

Si daca tot nu v-am convins, va mai las cateva fotografii si va spun ca au si un mic shop, de unde va puteti cumpara, printre altele, ceaiuri si lumanari parfumate!
 
Enjoy!
 
Un colt din Matcha Bar

 
Multumesc Matcha Bar Bucuresti pentru invitatie!
A fost o reala placere :)!
 
Mousse cu zmeura si litchi

 
 
 
 
 
 
Hummus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu