joi, 3 mai 2018

Wishlist Parfumuri

Acum ceva vreme am filmat un videoclip (il las mai jos) despre parfumuri. Primul meu clip pe tema aceasta, unde v-am vorbit despre parfumurile pe care le-am avut,  pe care le am si, la final, v-am zis cam ce mi-as dori sa mai incerc.



Pe wishlist erau doar cateva, mai exact Kenzo Flower by Kenzo si Tom Ford Oud Minerale dar, intre timp, parca am devenit mai curioasa si lista s-a marit! Sau, cu alte cuvinte, mi s-a deschis apetitul pentru parfumuri !

Alien ramane acolo, in topul preferintelor, ca doar l-am folosit timp de 10 ani neincetat, dar am simtit nevoia sa iau o pauza! De fapt sa-l pun on hold, el fiind in continuare in mica mea colectie!

Si gata, trec la wishlist, ca daca vreti sa ma auziti vorbind despre Alien si altele, aveti videoclipul :)!

Incep cu un parfum pe care deja mi l-am comandat (o sa vina si un unboxing), mai exact Flower by Kenzo. Am avut un sample si de atunci mi-a ramas gandul la el. Este un floral-oriental destul de cuminte dupa gustul meu, perfect pentru o zi calduroasa de vara! Abia-l astept !

Imi doresc foarte mult si Alien Oud Majestueux , un parfum puternic, oriental, in care s-au pastrat oarecum notele din Alien Eau de Parfum, dar are o personalitate aparte si este, zic eu, destul de original.

Si trec la Dior, iar aici am doua: unul pe care l-am avut de cateva ori, dar nu m-am saturat de el si unul care a intrat recent in wishlist, pe care l-am incercat doar in parfumerii,!
Incep cu cel pe care l-am mai avut, si anume Dior Addict; din nou un parfum oriental, destul de puternic si nu pe gustul tuturor. Eu il ador si-l vreau din nou in colectie.

Si al doilea este Dune, un parfum elegant, oriental (si cred ca este evident cam ce parfumuri imi plac, din ce zona) si incredibil de persistent, avand in vedere ca este apa de toaleta si nu de parfum. Acum niste ani acest parfum nu ma atragea deloc dar, si in acest caz se confirma teoria mea cum ca anumite parfumuri au legatura si cu maturitatea (si nu ma refer doar la varsta aici).

Si ultimul pe lista, un parfum care ma atrage ca un magnet, Tom Ford Oud Minerale! Combinatia de ingrediente este originala si inedita, oud cu note marine. Din nou, un parfum nu pe gustul tuturor, un parfum puternic, unisex, un parfum care iti place sau nu, fara cale de mijloc.
Dar mie imi place, desi este cu mult peste bugetul meu, mi-l doresc asa cum nu mi-am mai dorit de multa vreme un parfum!



Si cam acesta este wishlist-ul meu cu parfumuri. Cel putin pentru moment. Dupa cum v-am spus si la inceput, mi s-a deschis apetitul! Va las acum cu videoclipul si as vrea in comentarii sa-mi spuneti voi ce parfumuri preferate aveti, care este wishlist-ul vostru si care este suma maxima pe care ati plati-o pentru parfumul dorit!

V-am pupat,
Georgiana





3 comentarii: