joi, 26 aprilie 2018

Azi testez ... Le Petit Olivier Anti-Pollution Foam Mask

Pe la inceputul lunii aprilie am primit un produs de ingrijire de la Le Petit Olivier, mai exact o masca faciala din gama Anti-Pollution. O gama noua, pe care o gasiti deja prin magazine; eu am vazut produsele in Carrefour, costa in jur de 20 - 25 de lei si spun produsele pentru ca, pe langa masca, gasim si o crema pentru curatarea tenului si un gel exfoliant!
Gama mi se pare destul de interesanta, mai ales ca, desi am grija mereu de tenul meu, de multe ori nu iau in calcul efectele poluarii asupra tenului: sensibilitate crescuta, deshidratare, pierderea stralucirii si imbatranirea pielii.

Eu am sa va vorbesc putin despre masca Anti Pollution Foam Mask! Este un produs ce contine in proportie de 95% ingrediente de origine naturala:
  • flori de migdal - cunoscute pentru proprietatile antioxidante si protectoare,
  • moringa - limiteaza adeziunea particulelor si purifiaza pielea,
  • migdale - hidrateaza si hranesc pielea.
Are un parfum placut, dar discret si, foarte important, nu contine alcool! Are o textura usoara, de spuma (dupa cum ii spune si numele, Foam Mask), se aplica intr-un strat mai gros, se lasa 5 minute pe fata si trebuie folosita de doua ori pe saptamana.
Masca imi lasa un ten hidratat, luminos, o piele fina, catifelata, nu lasa o pelicula grasa dupa ce o dau jos si nici tenul usor lipicios! Am sa continui sa folosesc masca si cu siguranta vreau sa incerc si gelul exfoliant!

Va las sa urmariti si videoclipul, unde puteti vedea exact cum actioneaza produsul:
 

Voi ati incercat sau va tenteaza acest produs? Cum vi se pare masca?

2 comentarii: