luni, 22 ianuarie 2018

Cafea cu ... ulei de cocos (Bulletproof Coffee )

Da, ati citit bine! Cafea cu ulei de cocos si unt sau Bulletproof Coffee este o bautura care se presupune ca iti da energie pentru a putea face fata unei zile incarcate si ajuta la mentinerea senzatiei de satietate, fiind in acest fel un aliat in curele de slabire!
Pentru ca este prima data cand incerc aceasta cafea, nu pot confirma sau infirma aceste proprietati, dar pot spune ca este super delicioasa!

Care este reteta?
Pai, in primul rand trebuie sa va preparati cafeaua! Fie ca o faceti la ibric sau ca folositi o presa franceza ori o cafetiera, alegerea va apartine, la fel si cantitatea de cafea pe care o puneti la o ceasca! Pe scurt, faceti cafeaua fix asa cum va place voua :)!
Eu am pus, pentru 2 cesti de cafea, 20 de grame de unt si 20 de grame de ulei de cocos de la Solaris!
L-am ales pe cel de la Solaris pentru ca este presat la rece din nuci de cocos alese cu grija, iar prelucrarea la rece garanteaza un produs de calitate superioara, bogat in lipide bune!

Toate aceste ingrediente se pun intr-un blender si se amesteca pentru cateva secunde si gata! Asta este tot!

Gustul.. pai se simte cocosul foarte mult, iar aceasta combinatie este chiar interesanta! Nu se simte taria cafelei si nici aroma sa, iar textura este una usor laptoasa! Pe de alta parte, daca va place cafeaua simpla, neagra, acest mix s-ar putea sa nu fie tocmai pe gustul vostru!
Sfatul meu este sa incercati aceasta combinatie, iar daca nu va place, puteti folosi uleiul de cocos in diverse alte retete sau pentru tratamente cosmetice! Uleiul de cocos de la Solaris este recomandat atat pentru uz intern cat si extern!

Si cam asta este ceea ce mi-a iesit! Voi ati incercat sau va tenteaza aceasta combinatie?


V-am pupat,
Georgiana!

Un comentariu: