joi, 16 noiembrie 2017

Ce ne luam de Black Friday?!

In ultima vreme am primit nenumarate e-mail-uri despre ofertele de black friday! Recunosc, reducerile sunt tentante dar, pentru a nu ma lasa prinsa de euforia reducerilor, m-am decis sa fac un fel de lista de cumparaturi si o impartasesc cu voi, cine stie, poate va ajuta!

Incep cu elefant.ro pentru ca vreau sa-mi cumpar un eyeliner de la NOTE Cosmetics, Precision Eyeliner mai exact, despre care v-am vorbit aici -- > http://bit.ly/2z8BOWx! Si daca tot sunt pe site-ul lor o sa ma uit si la carti sau poate gasesc ceva cadouri pentru Craciun!

Si pe aoro.ro sunt promotii bune: pana la 50% reducere la parfumuri, pana la 60% la cosmetice si daca va achizitionati produse Makeup Revolution in valoare de 125 de lei, primiti un cadou surpriza de aceeasi valoare - aoro.ro/MakeupRevolution.

Tot maine incep promotiile de #blackfriday si pe marionnaud.ro , iar eu o sa fiu in special cu ochii pe produsele the Balm si cele marca proprie Marionnaud.

Sunt curioasa si ce promotii vor avea cei de la Melkior, pentru ca in wishlist am cateva produse care sper sa intre la promotii, plus ca au nuante noi la rujurile lor lichide Matte Stain, despre care v-am vorbit aici --> http://bit.ly/2hEmCcn.

Promotii gasiti si pe Cassiopea.ro (mi-am luat de curand niste farduri foarte frumoase de la ei si v-am vorbit despre produsele lor aici --> http://bit.ly/2inN2w3)  BottegaVerde.ro , Sephora.ro (care au oferte foarte bune anul acesta - 30% la paletele cu farduri si parfumurile de 100ml!!), Douglas.ro si cred ca mai sunt o groaza de site-uri pe care nu le-am mentionat, asa ca, daca stiti de vreo promotie buna de black friday astept sa-mi spuneti in comentarii!

Spor la shopping!


Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii. *anumite linkuri sunt afiliate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu