joi, 22 decembrie 2016

Prăjituri rapide pentru Crăciun

Salutare tuturor,


Mai sunt doar câteva zile până la Crăcin și, dacă nu aveți timp să faceți cine știe ce pregătiri, am pentru voi trei rețete de prăjituri foarte gustoare și extrem de ușor de preparat!




Prima rețetă sunt de fapt niște brăduți din fursecuri (sau blat de tort) și cremă de unt.
Eu am folosit blat de tort pe care l-am tăiat în trei forme rotunde de dimensiuni diferite! Dacă alegeți sa faceți fursecuri aveți grijă să le dați forme de dimensiuni diferite.


Pentru cremă aveți nevoie de:
- 120 g de unt la temperatura camerei (îl puneți într-un castron și-l bateți bine cu mixerul, până când devine cremos)
- 230 g de zahăr pudră (se adaugă puțin câte puțin peste untul bătut și mixați continuu; zahăr trebuie să fie foarte fin, așa că vă recomand să-l dați printr-o sită)
- 2 linguri cu apă sau lapte, o linguriță de extract de vanilie (sau orice altă aromă preferați; puteți pune și puțin ulei esențial de portocală, mentă, etc., pentru că are o aromă mai puternică; aveți grijă să fie pentru uz intern) și mixați totul încă 4-5 minute
- puteți adăuga și puțin colorant alimentar în timp ce mixați întreaga compoziție
Crema este gata, acum tot ce aveți de făcut este să ornați prăjiturile!


A doua prăjitură este extrem de simplu de realizat și foarte gustoasă!
Aveți nevoie de aluat pentru foietaj, pe care trebuie să-l lăsați la temperatura camerei pentru a se dezgheța, de cremă de ciocolată și de un ou!
Tăiați foietajul în formă de brad, adăugați crema de ciocolată, tăiați și răsuciți marginile foietajului, ungeți totul cu puțin ou și băgăți la cuptorul preîncălzit la 180 de grade, pentru 20-25 de minute!


Ultima rețetă este un fel de chec cu banane! Aveți nevoie de:
- două banane bine coapte
- două ouă
- o lingură cu cacao
- opțional, nuci sau alune sau stafide.
Cele două banane se sfărâmă într-un castron, adăugam ouăle și mixăm toată compoziția pentru câteva minute. Adăugăm și lingura cu cacao și mixăm timp de 4-5 minute.
Punem compoziția într-o tavă nu foarte mare (21 cm), adăugăm nucile, alunele sau stafidele și băgăm la cuptorul preîncălzit la 180 de grade, pentru 10-15 minute!
Pe deasupra am pus zahăr pudră și m-am folosit de niste șabloane pentru a decora prăjitura!

O altă idee de fursecuri super rapide și gustoase găsiți AICI.


Pentru a vedea exact cum se realizează rețetele de mai sus vă invit să urmăriți și videoclipul:
V-am pupat!



Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu