marți, 27 septembrie 2016

Rutina zilnica de ingrijire a tenului, in anotimpul rece

Salutare tuturor,


V-am tot arătat în ultima vreme produsele de îngrijire pe care mi l-am cumpărat, așa că azi m-am decis să vă vorbesc despre ele, să vă spun cum și când le utilizez!
În anotimpul rece pielea mea devine ușor uscată, chiar dacă în zona T am în continuare exces de sebum, așa că vreau produse care să-mi hidrateze pielea dar, în același timp, să nu-mi lase o peliculă grasă pe ten!
Videoclipul:







Produsele menționate sunt:
- Gelul de curățare de la La Roche Posay - Effaclar, pe care îl folosesc dimineața și seara
- Apa micelară de la Garnier, pe care am combinat-o cu acidul salicilic natural BHA Mayam, iar aceste două produse combinate le folosesc dimineața, după ce mi-am curățat tenul cu gelul Effaclar.
Gel contur pentru ochi Pellamar AminoPower
- Crema Avene Cleanance Solaire SPF 30
- Crema de față La Roche Posay - Effaclar Duo +
- Apa termală Avene
- Crema demachiantă de la Nivea Facial Cleansing Cream
- Loțiunea tonică Pellamar AminoPower
Uleiul de jojoba de la Mayam
- Pentru petele pigmentare folosesc o loțiune tonică și o cremă pentru albirea tenului. Aceste două produse sunt preparate în farmacie, așa că dacă doriți să le încercați, trebuie să căutați o farmacie care prepară diverse produse farmaceutice.
Folosesc și măști pentru față, iar cea mai bună mască pentru tenul mixt / gras, rămâne pudra de argilă de la AslaVital, dar îmi aplic și măști gata preparate, cum ar fi măștile de la Douglas, cea  purificatoare și cea  anti-îmbătrânire.
De la Balea am folosit capsulele anti-age cu coenzima Q10. Produsul în sine este bun, dar nu stiu încă dacă trebuie utilizat zilnic sau mai rar. Mi-am aplicat aceste capsule zilnic și am observat că mi-a blocat porii și mi-au apărut ceva puncte negre în zone unde de obicei nu am.




Cam acestea sunt produsele pe care le utilizez momentan, eu sunt mulțumită de ele pentru că, în primul rând, rezultatele sunt vizibile! Toate produsele pe care vi le-am prezentat sunt de o calitate foarte bună, mie personal nu mi-au provocat reacții alergice, nu mi-au apărut coșuri și nici alte probleme nu am avut!
Aș vrea să-mi spuneți în zona de comentarii care sunt produsele de îngrijire pe care voi le folosiți, dacă toamna schimbați ceva în ritualul vostru de îngrijire sau dacă ați folosit sau folosiți produsele menționate de mine!
V-am pupat!




Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu