sâmbătă, 24 septembrie 2016

Produse de ingrijire recent achizitionate / Beauty Haul

Salutare tuturor,


A venit vremea pentru un nou haul! Mi-am achiziționat câteva produse pentru îngrijirea tenului, pentru că toamna schimb puțin produsele și rutina de îngrijire a tenului (dar despre asta mai multe, într-un clip viitor)!
Dacă doriți să vedeți ce mi-am cumpărat, vă invit să urmăriți clipul de mai jos:
Produsele menționate sunt:
- Gelul de curățare de la La Roche Posay - Effaclar
- Crema de față La Roche Posay - Effaclar Duo +
- Loțiunea tonică Pellamar AminoPower
- Gel contur pentru ochi Pellamar AminoPower
- Uleiul de jojoba de la Mayam
- Acid salicilic natural BHA Mayam
- De la DM mi-am cumpărat plasturii pentru eliminarea punctelor negre de la Balea, șervețelele pentru degresarea tenului de la Beauty Formulas, capsulele cu coenzima Q10 de la Balea și șamponul uscat cu formula specială pentru brunete, tot de la Balea.
- Din Douglas mi-am cumpărat două măști, una purificatoare și o mască anti-îmbătrânire
- Pentru îngrijirea părului mi-am cumpărat de la Dove gama Regenerate Nourishment: șamponul, balsamul și serul pentru păr.
- Iar de la Sunlit mi-am cumpărat uleiul de cocos.


Cam acestea sunt produsele pe care mi l-am achiziționat recent! Aș vrea să-mi spuneți în zona de comentarii dacă voi le-ați încercat deja sau dacă ați vrea să le testați!
V-am pupat!




Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu