marți, 30 august 2016

Favoritele verii

Salutare tuturor,


Vara aproape că s-a terminat și, uitandu-mă în urmă, am realizat că anumite produse mi-au plăcut în mod deosebit în această perioadă! Așa că le-am pus pe toate într-un videoclip și vă povestesc de ce mi-au plăcut atât de mult pentru a ajunge pe lista favoritelor!
Videoclipul:
Iar produsele menționate sunt:
Gliss Summer Repair - un spray pentru păr cu factor de protecție solară, care a funcționat nesperat de bine și mi-a protejat părul de razele nocive ale soarelui.
Spray-ul lejer pentru față de la La Roche Posay este produsul perfect pe care l-am putut lua în geantă și reaplica pe parcursul zilei! Are o formulă ușoară, non-grasă, iar factorul de protecție este unul foarte mare, așă că pielea mea a fost ferită de radiațiile puternice!
Posthelios de la La Roche Posay este o cremă reparatoare pe care o folosesc după fiecare expunere la soare. Funcționază extrem de bine, calmează pielea iritată de soare și o rehidratează, iar formula sa este una ușoară, care este bine absorbită de piele.
Fondul de ten de la Too Faced - Born this way este produsul pe care l-am folosit aproape în fiecare zi din momentul în care mi l-am achiziționat! Are o acoperire bună, arată natural pe ten și a rezistat foarte bine chiar și în zilele călduroase.
Paleta Sleek Face Form Light m-a însoțit peste tot în această vară! Pe lângă faptul că este un produs foarte bun este și ușor de luat în bagaje și conține cam tot ceea ce-ți trebuie pentru un look fresh, de vară: o pudră pentru contur, un blush într-o culoare rosé-piersicie și un iluminator în subtonuri calde!
Deși nu am folosit foarte des fardurile de ochi, am o paletă favorită și anume Sweet Peach de la Too Faced (din păcate nu mai este disponibilă online)! Mi-a plăcut selecția de culori și este cam singura paletă pe care am folosit-o atunci când am vrut să aplic fard pe pleoape!
Fingertip Eyeliner de la Sephora este eyelinerul preferat al acestei veri! Este extrem de ușor de utilizat și, cel mai important, rezistă foarte bine la ochi, nu se transferă și nu curge! A făcut făță cu brio zilelor călduroase!
Mi-au plăcut foarte mult și ojele de la Rimmel London - Super gel. Eu am două nuanțe: 024 Red Ginger și 044 Rock n Sparkle și tot ce pot să vă spun este că rezistă foarte bine pe unghii, nu sare , își păstrează luciul, iar gama de culori este variată.
Golden rose longstay liquid matte lipstick este rujul preferat al acestei veri! Are o formulă extrem de bună, rezistă foarte bine pe buze, finish-ul este unul perfect mat, nu se transferă și, foarte important, nu usucă buzele! Efectiv ador acest produs și vă recomand din tot sufletul să-l testați!
Am și o rochie de la Zara pe care am purtat-o foarte mult în această vară! Mi-a plăcut pentru că este foarte ușoară, dintr-un material răcoros, iar imprimeul m-a dus mereu cu gândul la vacanță!
Și ultimul produs pe lista favoritelor ar fi înghețata Siviero Maria . Este o înghețată delicioasă, nu este foarte dulce și de aceea se simte foarte bine aroma sa!

Cam acestea au fost favoritele mele în această vară! Sunt produsele pe care le-am folosit cel mai mult și aș vrea să știu care sunt produsele voastre preferate, pe care le-ați folosit mai des în aceste luni!

V-am pupat!

Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu