sâmbătă, 27 august 2016

Epilarea acasa: experienta mea si pasii pe care eu ii urmez

Salutare tuturor,

Dacă acum ceva vreme v-am vorbit despre cum ne putem exfolia pielea acasă, folosind câteva rețete homemade, azi m-am decis să vă vorbesc despre metodele de epilare pe care le putem utiliza acasă și, mai ales, care este experiența mea cu ele!
Vă invit să urmăriți videoclipul:




Prima metodă ar fi epilarea cu cremă! Mie personal nu-mi place această metodă, nu este deloc eficientă pentru mine, iar aceste creme sunt pline de chimicale care, de cele mai multe ori, îmi irită pielea și ochii (din cauza mirosului puternic).


Lama de ras o folosesc  în special în zona axilei, pentru că este singura metodă pe care o pot folosi în acea zonă, deoarece este foarte sensibilă. Prefer lamele de ras pentru bărbați, pentru că pur și simplu simt că agață mult mai bine firele de păr, chiar și pe cele mici!


Benzile epilatoare nu-mi plac, experiența mea cu ele nu a fost foarte bună și, în general, nu sunt eficiente pentru mine! Funcționează bine pentru persoanele care au o pilozitate redusă.


Aparatul electric pentru epilat îl folosesc de foarte multă vreme, funcționează bine și dacă am puțin timp liber prefer să folosesc aparatul pentru a smulge firele crescute și nu lama! Epilarea cu un astfel de aparat durează destul de mult, dar rezultatele sunt foarte bune.


Epilarea cu ceară fierbinte este o metodă destul de cunoscută. Deși am apelat la această metodă când mă duceam la saloanele de beauty pentru a mă epila, acasă nu am încercat-o.


Iar metoda mea preferată este epilarea cu așa-zisa ceară rece. Am un aparat care încălzește cartușele cu ceară, iar cu ajutorul benzilor trag ceara din zona unde am aplicat-o! Este o metodă destul de rapidă și eficientă!


Indiferent de metoda aleasă trebuie să urmăm câțiva pași pentru ca epilarea să fie eficientă! În primul rând trebuie să facem o exfoliere, pentru ca firele de păr crescute sub piele să iasă la suprafață și să le putem epila și pe ele. În general este bine ca exfolierea să se facă cu 24 h înainte de epilare. În al doilea rând pielea trebuie să fie curată, iar dacă metoda aleasă presupune smulgerea firului de păr, evitați să aplicați cremă înainte de epilare.
Și nu în ultimul rând, după ce ne-am epilat, trebuie să folosim o cremă sau un ulei care să calmeze pielea iritată, iar în cazul în care am folosit ceară, un ulei cu ajutorul căruia să înlăturăm reziduu de ceară de pe corp!


Vreau să-mi spuneți în zona de comentarii care sunt metodele voastre preferate, dacă vă epilați singure acasă și ce mici secrete aveți voi la acest capitol astfel încât epilarea să fie eficientă!
V-am pupat!




Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu