sâmbătă, 30 iulie 2016

Produse terminate / Empties III

Salutare tuturor,


Știu că genul acesta de postări vă plac foarte mult, așa că nu mă mai lungesc cu vorba și vă prezint produsele pe care le-am terminat în ultima vreme! La fiecare vă spun ce mi-a plăcut și ce nu și dacă intră pe lista produselor pe care le voi recumpăra!Mai jos aveți videoclipul și lista produselor menționate:


Primul produs prezentat, gelul de duș de la Nivea, îmi place foarte mult, deja mi l-am reachiziționat!
Gelul de curățare de la Yves Rocher - Pure Calmille curăță foarte bine urmele de makeup, îmi place foarte mult și intenționez să-l recumpăr!
Tot de la Yves Rocher am terminat și un spray pentru definirea buclelor. Acesta nu mi-a plăcut, nu mi-a plăcut cum se simte pe păr și textura sa este ușor lipicioasă.
Șamponul uscat de la Avon este un produs relativ bun. Marele său plus este faptul că nu lasă urme inestetice de pudră pe păr.
Am terminat șamponul și masca de la Loreal - Arginine Resist. Mi-au plăcut destul de mult și pe viitor cu siguranță îmi voi cumpăra din nou aceste produse!
O altă mască pentru păr, de această dată de la Gliss - Ultimate Oil Elixir mi-a plăcut pentru că-mi lăsa părul moale, strălucitor și ușor de coafat, dar alte beneficii nu am observat!
Am terminat și două body scrub-uri, unul de la Avon Naturals și unul de la Yves Rocher , dar niciunul nu mi-a plăcut în mod deosebit, prefer exfoliantele făcute în casă.
 BB cream-ul de la Vichy Normaderm BBClear este singurul produs de aceste gen, dintre cele testate de mine, care îmi place și funcționează pentru tenul mixt. Nu are putere de acoperire dar lasă un ten frumos și cu siguranță îl voi recumpăra! V-am vorbit deste el și aici --> http://chicinquest.blogspot.ro/2016/07/ghidul-fondurilor-de-ten.html!
Am terminat și fondul de ten de la Clarins - Ever Matte . Mi-a plăcut acest produs și probabil că la un moment dat îl voi recumpăra! Despre el v-am vorbit și aici --> http://chicinquest.blogspot.ro/2016/06/favoritele-primaverii.html!
Masca purificatoare de la Sephora îmi place foarte mult, a devenit o preferată și o folosesc săptămânal! Lasă un ten curat și luminos.
Am avut două creme, pe care le-am primit cadou la cumpărături, una pentru față Shiseido Wrinkle Resist 24 și una pentru ochi Shiseido Ibuki Eye Correcting Cream. Crema pentru față mi-a plăcut, are o textură ușoară și se absoarbe rapid în piele și intenționez să-mi cumpăr varianta full-size. Crema pentru ochi nu mi-a plăcut în mod deosebit, vreau un produs care să fie antirid și o idee mai hidratant!
Am terminat și crema pentru albirea tenului de la Cosmetic Plant și mi-a plăcut foarte mult! Dacă aveți probleme cu petele pigmentare vă recomand să o încercați!
Mi-a plăcut baza întăritoare pentru unghii de la Avon și trebuie neapărat să o recumpăr pentru că datorită ei unghiile mele nu se mai rup!
Și ultimul produs terminat este mascara de la Max Factor - Masterpiece Transform . Ador acest produs, este unul dintre preferatele mele și cu siguranță îl voi reachiziționa!

V-am pupat!

Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu