sâmbătă, 23 iulie 2016

Ce port in geanta de plaja!

Salutare tuturor,


Săptămâna trecută am fost câteva zile până la mare! Și dacă tot am fost plecată m-am gândit că este o ocazie bună să filmez un nou video și să vă arăt cam ce țin eu prin geanta de plajă!
Dacă vreți să vedeți cum a fost mini-vacanța mea în Bulgaria, intrați aici pentru a vedea vlogul!
Vă las să urmăriți videoclipul și apoi veți găsi mai jos lista produselor menționate:

Geanta mea de plajă este de la Zara! Este destul de mare și încăpătoare și-mi place foarte mult! Din păcate nu mai găsesc pe site-ul lor linkul către combinația de culori de pe geanta mea, am găsit în schimb aceeași geantă doar că diferă culorile!

Mereu am în geantă ochelarii de soare, iar cei din videoclip sunt de la Polaroid! Îmi plac pentru că îmi protejează foarte bine ochii de lumna puternică.

O sticlă cu apă (pentru că am plecat cu mașina mi-am luat de acasă apă Bucovina).

Am un portfard mai mic (a fost cadou de la Yves Rocher, la cumpărături) în care țin șservețelele umede, uscate, un elastic pentru păr, cheile de la cameră și balsamul pentru buze de la Carmex (care conține SPF 15).

Am și un tub cu apă termală și, dacă mă urmăriți de ceva vreme știți că apa termală este nelipsită din geanta mea! Am tubul de 300 ml de la Avene, îmi place foarte mult și este extrem de utilă la plajă.

Am un portfard ceva mai mare în care-mi țin cremele pentru plajă! Deși le aplic înainte să ies din casă, le iau cu mine pentru că de cele mai multe ori reaplic crema de plajă! Cremele pe care le folosesc sunt:
- pentru corp: Nivea Sun Protect & Refresh (se găsește în mai toate supermarketurile) și de la La Roche Posay Anthelios XL

Iar cartea pe care momentan o citesc se numește ”Violeta din safe” de Rodica Ojog-Brașoveanu. Această carte face parte din seria cu Minerva Tutovan și este de fapt ultimul roman din această serie!

Pălăria și caftanul sunt tot de la Zara, iar prosopul pentru plajă l-am primit cadou acum câțiva ani!

Aș vrea să-mi spuneți în zona de comentarii ce țineți voi în geanta pentru plajă, ce produse preferați și dacă aveți întrebări sau sugestii de videoclipuri!
V-am pupat!

Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu