marți, 28 iunie 2016

Produse terminate / Empties - II

Salutare tuturor,


A venit timpul să fac curat printre produsele de îngrijire / make-up și am constatat că am foarte multe care sunt de aruncat, pentru că le-am folosit până la final sau pentru că deja au expirat!
Fiind produse pe care le-am folosit până la capăt mi-am format și o părere despre ele, așa că, pentru a-mi fi mai ușor am filmat un video în care vă vorbesc despre fiecare în parte!Vă las mai jos link-ul către videoclip și o listă cu toate produsele menționate în acesta:


Produsele menționate sunt:
- Elixir pentru baie de la Avon, gama Planet Spa - mi-a plăcut foarte mult, este un gel de duș bun.
- Șamponul de la Schauma Keratin Strong nu a făcut minuni pentru părul meu, dar este vina mea pentru că nu am fost atentă la indicații și nu este potrivit pentru tipul meu de păr.
- Ador laptele de corp de la Nivea Smooth Sensation și pentru vremea ceva mai rece, când pielea mea este ceva mai uscată, este produsul perfect.
- Tratamentul expert pentru uscare rapidă a lacului de unghii de la Farmec este chiar un produs extraordinar și vă recomand să-l încercați pentru că funcționează foarte bine.
- Încă un gel de duș, tot de la Avon, gama Senses mi-a plăcut destul de mult și din când în când imi place să-mi comand aceste geluri de duș pentru diversificare.
- Pentru a-mi coafa părul folosesc spumă de păr și am terminat două: una de la Syoss - Color protect și una de la Wella -Wellaflex curl waves; ambele au fost foarte bune, nu lipesc firele de păr între ele și pe viitor am să le recumpăr.
- Desore crema de la Yves Rocher - Riche Creme v-am mai vorbit și in ritualul meu de ingrijire zilnica a tenului și v-am spus că este o cremă bună, mai ales pentru perioada rece, când tenul meu este mai sensibil și are tendința de uscare.
- Am terminat și serul de la Cosmetic Plant din gama Lift Up și , chiar dacă mi-a plăcut destul de mult, momentan, fiind foarte cald, ritualul meu de îngrijire a tenului s-a modificat, așa că până la toamnă nu am de gând să-l recumpăr.
- Șervețelele demachiante de la Nivea îmi plac tare mult și v-am arătat într-un videoclip că funcționează foarte bine! Deja mi le-am reachiziționat.
- Am terminat și masca purificatoare de la Sephora, despre care v-am vorbit într-un beauty haul. Deși nu am avut așteptări foarte mari mi-a plăcut această mască, iar rezultatele au fost vizibile.
- Folosesc apa termală și de această dată am terminat-o pe cea de la La Roche Posay. Este un produs ok, mă înțeleg relativ bine cu el, totuși preferata mea nr. 1 este cea de la Avene.
- Am terminat și un ser pentru volum de la Avon - Advance Techniques . Nu a făcut prea mult pentru părul meu și nu am să-l mai recumpăr.
- De la Vichy am terminat un deodorant roll-on fără săruri de aluminiu și parabeni. Are o eficacitate medie, dar în privința mirosurilor neplăcute nu trebuie să vă faceți probleme, totuși am să rămân la piatra de alaun pentru că mă înțeleg cel mai bine cu ea.
- Gelurile de duș de la Nivea sunt favoritele mele, nu-mi lipsesc din baie, îmi plac foarte mult și le cumpăr mereu.
- O altă cremă de corp terminată este cea de la Nivea cu absorbție rapidă; este un produs chiar foarte bun, potrivit și pentru vară, iar când o să termin cremele pe care le am momentan o s-o reachiziționez.
- Loțiunea tonică de la Avon cu apă de trandafiri mi-a plăcut, este un produs delicat și curăță tenul de impurități.
- O altă loțiune tonică terminată, care mi-a plăcut foarte mult, este de la Shiseido Benefiance Wrinkle resist; am primit cadou varianta sample-size când am făcut câteva cumpărături și intenționez să mi-o cumpăr în varianta full-size.
- Am terminat și tratamentul pentru pete și coșuri de la Avon - Clearskin; este un produs eficient, acționează rapid și chiar dacă există un astfel de produs și la alte brand-uri, îl prefer pe acesta pentru că are un preț mai bun.
- Am terminat și pudra de la Rimmel London - Match Perfection și trebuie neapărat să mi-o recumpăr pentru că îmi place foarte mult.
- O altă pudră terminată și care la fel, trebuie recumpărată, este cea de la The Balm - Sexy mama; îmi place ambalajul și de aceea o port și în geantă.
- Am mai terminat fondul de ten și primer-ul de la Make Up ForEver - HD; despre fondul de ten v-am vorbit aici și v-am explicat de ce nu îmi place, iar primer-ul, din păcate, nici el nu mi-a plăcut prea tare. Deși sunt produse bune, nu sunt potrivite tipului meu de ten și, chiar dacă între timp au fost reformulate, nu am să le recumpăr.
- În schimb, fondul de ten de la Rimmel London - Wake me up îmi place foarte mult, deja mi l-am reachiziționat și cred că sunt la a treia sau a patra sticluță. Vă recomand să-l incercați!
- Balsamul de buze de la Carmex este nelipsit din portfardul meu pentru că este singurul care îmi vindecă buzele uscate și crăpate.
- Am terminat și două mascara, ambele de la Avon: Big and Daring - deși are o formulă bună aplicatorul este mult prea mare și nu-mi place rezultatul final și SuperShock Brights care mi-a plăcut destul de mult (am avut produsul în nuanța violet), totuși formula nu este tocmai bună pentru că s-a uscat destul de repede. Cu toate acestea vrea să-mi recumpăr această mascara colorată.
- Și ultimul produs terminat este un blush de la Avon care, din păcate, a fost într-o ediție limitată.


Cam acestea au fost produsele terminate și părerea mea despre ele! Aș vrea să-mi lăsați în zona de comentarii impresiile și sugestiile voastre!
V-am pupat!


Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu