sâmbătă, 25 iunie 2016

Produse pe care regret ca le-am cumparat!

Salutare tuturor,


În articolul de azi vreau să vă vorbesc despre produsele cosmetice pe care le-am testat, dar de la care nu am obținut rezultatele așteptate și au fost, într-un final, o dezamăgire! Nu sunt foarte multe, dar sunt câteva și am să vă spun despre fiecare de ce nu mi-au plăcut!
Ce de obicei vă invit mai întâi să urmăriți videoclipul:

Primul produs menționat este o cremă de la Cosmetic Plant - cremă antirid de zi Q10 + ceai verde. Din păcate din cauza aceste creme mi-au apărut câteva coșuri, așa că am decis să nu o mai folosesc.

Următoarea cremă care nu mi-a plăcut este cea de la Yves Rocher - hidra vegetal și nu-mi place pentră că intră extrem de greu în piele și este dificil de utilizat. Este o formulă lejeră care ar trebui să funcționeze perfect pentru tenul mixt, dar din păcate pentru mine nu a mers acest produs.

Crema de la L'oréal - triple active anti-shine, după fiecare aplicare îmi provoca o reacție alergică și mereu simțeam la nivelul tenului o senzație de căldură. Nu arsură sau usturime, ci o senzație ciudată de căldură. Din păcate am renunțat la ea.

Am și o cremă pentru conturul ochilor, tot de la Yves Rocher - Serum Vegetal. Această cremă nu mi-a plăcut pentru că pur și simplu după fiecare utilizare îmi lăcrimau ochii!

Bio-Oil este un produs super lăudat și în aparență bun pentru vindecarea multor probleme ale tenului. Eu mi l-am cumpărat pentru a încerca să-mi tratez cu ajutorul lui petele pigmentare. Nu am obținut rezultate și dacă pe ten aveam vreun coș sau orice altă imperfecțiune, zona respectivă devenea cumva mai iritată decât deja era, după ce aplicam acest ulei. Nu este un produs cu care să fiu compatibilă, așa că am renunțat la el!

Fondul de ten fluid cu efect mat de la Yves Rocher nu-mi place pentru că se așează foarte urât în zona porilor dilatați, îi scoate parcă și mai mult în evidență, îmi usucă foarte mult tenul și chiar dacă am încercat diverse combinații de primere și pudre, acest produs nu-mi place.

Și ultimul produs este primer-ul de la Dr. Brandt - pores no more care nu-mi place din  mai multe motive: în primul rând are un ambalaj defectuos (v-am demonstrat în video), s-a uscat foarte repede produsul și se aplică foarte greu (se creează mici aglomerări de produs în momentul în care încerci să-l aplici și acestea nu se mai întind pe ten) și, nu în ultimul rând, fondul de ten (indiferent de tipul său) începe să se separe la ceva vreme după aplicarea peste acest primer! Aveam ceva așteptări de la acest produs, din păcate nu am obținut rezultatele pe care mă așteptam să le obțin.

Cam acestea sunt produsele care m-au dezamăgit, v-am explicat în linii mari și de ce și as vrea în zona de comentarii să-mi spuneți părerea voastră despre aceste produse sau care sunt produsele care pe voi v-au dezamăgit!

V-am pupat!


Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu