sâmbătă, 28 mai 2016

Produse cumpărate datorită Youtube-ului! Își merită faima?!

Salutare tuturor,

Azi vreau să vă vorbesc despre produsele de make-up pe care mi le-am achiziționat datorită Youtube-ului! Toate aceste produse au avut momentul lor de faimă pe Internet, iar o parte sunt în continuare utilizate în tutoriale de make-up! Evident că am fost curioasă, așa că de-a lungul timpului mi-am cumpărat diverse produse, influențată fiind de review-urile pe care le-am văzut pe mai multe canale de Youtube!
Înainte de alte informații vă invit să urmăriți videoclipul:
Primul produs prezentat este fondul de ten de la Make Up For Ever - HD Foundation . Formula acestui fond de ten a fost schimbată, iar varianta prezentată de mine nu mai există pe piață. Deși a fost extrem de lăudat am găsit acest produs nu tocmai potrivit pentru tipul meu de ten!

Următorul fond de ten este cel de la Estee Lauder - Double wear. Îmi place foarte mult, rezistă foarte bine pe ten și are o putere mare de acoperire! Este perfect pentru tenul gras și mixt!

Tot un fond de ten pe care mi l-am cumpărat datorită Youtube-ului este cel de la Bare Minerals - Matte . Deși ideea din spatele acestui produs mi-a plăcut și pare destul de ușor de utilizat, mie mi-a încărcat foarte mult tenul și în unele zone a început să se separe destul de repede după ce l-am aplicat!

Rujul de la M.A.C. - Ruby Woo, din gama retro matte este un ruj pe care mi l-am dorit din primul moment în care l-am văzut! Mi-a plăcut textura sa mată și mai ales nuanța! Își merită faima aceste rujuri și pe viitor cu siguranță o să-mi caut și alte nuanțe și texturi!

Rujurile de la Bourjois - Rouge Edition Velvet, despre care v-am mai vorbit și aici îmi plac foarte mult pentru sunt rezistente și au un finish mat! Cu siguranță își merită faima pe care au primit-o pe Youtube!

Corectorul de la Maybelline - Instant Age Rewind își merită laudele primite, pentru că este cu siguranță un produs foarte bun. Acoperă destul de bine, camuflează cearcănele, rezistă destul de bine de-a lungul zilei, iar despre el v-am vorbit și aici.

Pudra iluminatoare de la The Balm - Mary Lou-Manizer a apărut în foarte, foarte multe tutoriale și eram curioasă să o încerc. M-am bucurat când am găsit acest produs în rețeaua magazinelor Marionnaud și după ce am folosit această pudră a intrat pe lista produselor mele preferate!

Fardurile de la Too Faced m-au atras mereu, dar m-am decis să investec într-o paletă abia după ce am văzut câteva tutoriale și review-uri pe Youtube! Și mi-am ales Chocolate Bar-ul, o paletă cu farduri care chiar miros a ciocolată! Îmi place și își merită faima!

Despre Beauty Blender, burețelul acela pentru aplicarea make-up-ului care promite că face cumva minuni, v-am m-ai tot vorbit! Ce nu v-am spus este faptul că mi l-am cumpărat tot datorită Youtube-ului! Și da, sunt una dintre acele persoane super încântate de acest produs! Vă spun că trebuie încercat.

Pentru aplicarea make-up-ului am și câteva pensule, mai exact pensulele de la Real Techniques . De când au apărut pe piața le tot văd prin diverse tutoriale de make-up și pentru că altceva mai bun (și cu un preț convenabil) nu am găsit pe piață, m-am decis să-mi cumpăr și eu câteva! Și mi-am tot cumpărat, pentru că mi-au plăcut foarte mult și sunt destul de rezistente!


Cam acestea sunt produsele despre care am vrut să vă vorbesc! Voi ce produse v-ați achiziționat datorită Youtube-ului și care sunt impresiile voastre despre ele? Îmi puteți spune în zona de comentarii!
V-am pupat!




Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu