marți, 31 mai 2016

Ger ready with me - Make up tutorial

Salutare tuturor,


De ceva vreme vă tot vorbesc despre diverse produse de make-up pe care eu le am in colecția mea și, m-am gândit, că ar fi vremea să fac și un tutorial! Asta ca să vă arăt cum funcționează aceste produse și cum aleg eu să le folosesc!


Videoclipul îl puteți urmări aici:




Am folosit produse pe care vi  le-am prezentat în alte articole/videoclipuri, dar acum le-am pus la treabă și sper că rezultatul final v-a plăcut!
Este un make-up pe care l-am purtat toată ziua, mai exact de la ora 13 până târziu, spre noapte! A rezistat foarte bine și îl consider potrivit atât pentru zi cât și pentru seară!

Produsele menționate sunt:
- Primer-ul de la Maybelline - Baby skin, care-mi ajută tenul să-și păstreze aspectul mat pe durata întregii zile! V-am vorbit despre el și aici!
- Pentru tenul meu mixt fondul de ten de la Estee Lauder - Double Wear este ideal! Rezistă fără probleme pe ten și îmi menține aspectul mat! Eu îl am pe cel în nuanța 2N1, iar despre el v-am mai vorbit și aici!
- Corectorul pe care-l utilizez momentan este cel de la Maybelline - Instant Age Rewind! Îmi place foarte mult, își face treaba foarte bine și vă recomand să-l încercați! Mai multe detalii aveți aici!
- În timp ce mă machiez sau înainte de a începe, aplic un balsam pentru buze! Așa cum v-am spus și în articolul cu produse drugstore preferate, eu folosesc balsamul de la Carmex!
- Pentru a-mi fixa corectorul aplic o pudră, dar numai în zonele unde am folosit concelear-ul! Momentan folosesc pudra de la Rimmel - Stay matte și îmi place destul de mult! Este o pudră bună și v-am vorbit și despre ea tot aici!
- Pentru make-up ochilor folosesc paleta de la Too Faced - Chocolate bar! Da, miros a ciocolată fardurile, dar sunt și de o calitate foarte bună! Eu mi-am cumpărat-o datorită Youtube-ului și nu regret achiziția făcută! Nuanțele pe care le-am folosit au fost: Salted Caramel în pliul ochiului și ca nuanță de tranziție, Marzipan de la jumătatea pleoapei până spre colțul intern al ochiului, în colțul extern am folosit Haute Chocolate, pe linia genelor inferioare am folosit Candied Violet, iar White Chocolate în colțul intern și pe arcada ochiului pentru luminozitate!
- Pentru conturarea sprâncenelor folosesc un creion de la Rimmel - Eyebrow Pencil peste care aplic gelul de sprâncene de la Maybelline - Brow drama!
- Am aplicat și pudra de la Make Up ForEver - HD microfinish powder într-o cantitate foarte mică și o întind foarte bine pe toată fața.
- Pentru contur folosesc paleta de la Too Faced - Cocoa Contour. Și această paletă miroase a ciocolată și este un produs foarte bun și îmi place să folosesc și pensula care vine împreună cu această paletă pentru că amestecă foarte bine fardul!
- Blush-ul pe care l-am folosit în video este de la The Balm - Hot mama și, tot de la The Balm am folosit și, deja legendara pudră iluminatoare, Mary Lou-Manizer. Aplic această pudră nu doar pe pomeți ci și în colțul intern al ochilor, pentru un machiaj mai luminos! Ador această pudră, iar despre ea v-am mai vorbit și aici!
- Înainte de a-mi aplica mascara folosesc un ondulator pentru gene, iar al meu este de la Avon! Eu nu pot să-mi aplic doar un rimel, așa că mai mereu combin două, uneori chiar trei mascara! Cele folosite în video sunt de la Maybelline - Lash Sensational și The falsies volume express! De ce îmi plac atât de mult aceste produse v-am spus aici!
- Pe buze mi-am aplicat un creion de la Rimmel - Lasting Finish în nuanța 014, peste care am folosit unul dintre rujurile mele preferate, Loreal - Color Riche Matte în nuanța 640!
- Pentru aplicarea make-up-ului m-am folosit de Beauty Blender și de pensulele de la Real Techniques!

Cam acestea au fost produsele pe care le-am folosit pentru realizarea machiajului! Aș vrea să-mi lăsați în zona de comentarii impresiile și / sau întrebările voastre și să-mi spuneți dacă v-a plăcut acest gen de video!
V-am pupat!


Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu