marți, 24 mai 2016

Accesoriile mele vintage

Salutare tuturor,


Având în vedere că în fiecare săptămână vă scriu pe blog despre târgurile și yard sale-urile ce au loc prin weekend-uri, iar multe dintre ele sunt evenimente de fashion & handmade, m-am gândit să vă arăt câteva dintre accesoriile pe care eu mi le-am achiziționat de-a lungul timpului!
O bună parte dintre expozanții care participă au și website-uri, așa că am să vă las adresele lor, în cazul în care vreți să le consultați, ba mai mult, au și magazine online și puteți comanda produsul preferat! Am filmat și un video, pe care vă invit să-l urmăriți mai jos, în care vă povestesc despre fiecare piesă în parte!


Toate accesoriile pe care vi le-am arătat în video sunt cumpărate de la yard sale-uri și târguri vintage, dar la foarte puține îmi amintesc exact vintage-shop-ul de la care le-am luat!
Produsele pe care eu mi le-am luat, și nu numai, sunt de o calitate bună, iar unele arată chiar excepțional de bine, având în vedere că sunt piese cu o anumită istorie!
Fetele care se ocupă de aceste vintage-shop-uri sunt atente de unde își procupă obiectele, iar lucrul acesta se vede în calitatea pieselor dar și în originalitatea lor!
Eu sunt pasionată de vintage și yard-sale și mă bucur pentru că aceste evenimente au luat amploare, cel puțin în București!
Acestea fiind spuse, vă las o listă cu vintage-shop-uri pe care eu le cunosc și de la care sunt o parte dintre obiectele pe care vi le-am prezentat:
Aceste sunt doar câteva dintre vintage-shop-urile care participă constant la târguri! Dacă știți și altele vă rog să-mi spuneți în secțiunea de comentarii și tot acolo vreau să-mi spuneți dacă vă plac accesoriile sau hainele vintage!
V-am pupat!




Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu